Guinness hraje na city. Se sborem zpívajících hostinských vás láká do oblíbené hospody

21. 12. 2021 | Eva Dragulová
Guinness se opět pouští do vánoční kampaně, která oslavuje blízká setkání. Vždyť co je lepší než si s přáteli v družném hovoru dopřát sklenici oroseného guinnessu? A když vás k takovému srazu zvou barmani Presleyho písní „Always on my Mind“? Kdo by odolal!

V době covidové se nám tu a tam zastesklo po hluku a veselí společnosti, po dobré restauraci, pivku s přáteli v oblíbené hospodě. A svátky jsou přesně tou dobou, kdy se setkáváme se starými známými a bilancujeme uplynulý rok. S tím počítá Guinness ve své nové kampani a rozzařuje hospody po celé Británii vánočními světýlky, která je mají oslavit jako ta nejlepší místa pro sbližování místních komunit. Pro sváteční kampaň Guinnessu bylo vybráno 22 hospod, včetně The Lock Tavern v Camdenu, The Queen’s Vaults v Cardiffu a The Pickled Sprout v Harrogate.

Neil Shah, šéf pro značku Guinness ve Velké Británii, vysvětluje: 

„Posledních 18 měsíců bylo pro pohostinství neuvěřitelně náročných, chceme udělat vše, co je v našich silách, abychom všechny ujistili, že Guinness podporuje místní. Naše vánoční kampaň „Light Up the Local“ je o oslavě hospod, které jsou jako tepající srdce našich komunit, v nichž se lidé mohou v předvánočním čase sejít se svými kamarády u půllitru vychlazeného Guinnesse.“

 

Na kampani Guinness spolupracoval s reklamní agenturou AMV BBDO a nebude chybět ani známý sbor The GUINNESS Pub Choir, který si v reklamě znovu vystřihne světoznámý song Elvise Presleyho „Always on my Mind“, tentokrát však ve vánoční úpravě. Ve sboru uslyšíte 30 hostinských a barmanů, jejich zpěv chce naznačit, že místní hospody hrají významnou roli při setkávání rodin a přátel v předvánočním čase. Hudební nahrávka nahrazuje původní soundtrack ve spotu „Welcome Back #LooksLikeGuinness“, který běží v televizi a rádiích a na podporu celé iniciativy. 

Patrick Frawley, pronájemce hospody The Lock Tavern, dodává, že to pro ně bylo extrémně těžké období, protože covid značně zredukoval počet návštěvníků barů a restaurací, a zároveň je vděčný za to, že právě jeho podnik je jedním z míst, které Guinness rozsvítí ve své vánoční kampani. 

Program Guinness Raising the Bar už podpořil více než 30 000 hostinských a 500 000 zaměstnanců restaurací po celé Anglii, aby se lépe vyrovnali s pandemickými dopady. Poskytl finanční podporu, ochranné pomůcky a potřeby pro restaurační zařízení, ale také individuální školení pro zaměstnance. Guinness plánuje v programu pokračovat i v roce 2022 a podpořit sektor pohostinství dalšími investicemi.

Guinness podobnou „světelnou“ akci zdaleka nedělá poprvé. Díky této značce se už v loňském roce rozsvěcovaly hospody po celém Irsku a zvaly lidi, aby se sešli s přáteli nad sklenkou dobrého pití.

Zdroje: Campaign LiveThe Drum

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: