Heineken: Únos klaunem a shození z letadla

15. 8. 2013 | Michl Petr
Kampaň „Dropped“ upustila dalšího dobrovolníka. Skončil se skupinou klaunů na polském venkově.

Heineken patří mezi ty značky, které se rozhodly, že nebudou pivo spojovat s pramenitou vodou, dlouholetou tradicí a sládkem, co vaření zlatavého moku doopravdy rozumí. Pivo je prostě zábava! Tento přístup rozhodně pomáhá ve tvorbě obsahu, který se šíří v sociálních médiích a upoutává pozornost mladé cílové skupiny. Současná kampaň Dropped už měla několik svých „obětí". Scénář má vždy podobné základy: sehnat dobrovolníka, který je ochotný vydat se na dobrodružství s Heinekenem a pak mu ukázat adrenalinovou jízdu, jejíž tvůrci museli při plánování rozhodně požít něco silnějšího než pouhé pivo.

Čtvrtým účastníkem akce „Dropped" byly grafický designer Clint Jacobs z Jihoafrické republiky. Skupina klaunů ho „unesla" z Kapského města, aby ho pak vyhodili z letadla někde nad polským venkovem (samozřejmě s padákem). Vývoj dalších událostí nemá cenu popisovat. Jak říká heslo kampaně: „Legends aren't born. They're dropped."

Jacob nebyl rozhodně prvním člověkem, kterého Heineken „upustil" na neočekávaném místě. Už dříve dělal Heineken nábor na letišti s pomocí "Departure Roulette". Kdo byl ve správném dobu na správném letišti (New York, letiště J. F. Kennedyho) a byl ochoten vzdát se vlastních letových plánů, souhlasit s tím, že se vydá kamkoliv a zmáčknout tlačítko startující ruletu, byl odměněn „pivním výletem". Jeden z cestujících, který původně plánoval cestu do Vídně, se tak ocitnul na Kypru.

Poněkud dobrodružnější to měli první dva účastníci Dropped, kteří se ocitli v medvědím kostýmu na Aljašce, druhý poznal řeky Kambodži v obří maketě žluté kačenky do vany.

 

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: