Hledáte marketéra nebo jiného profesionála ke spolupráci? Na LinkedIn ho nyní najdete snadněji

15. 9. 2019 | Milada Zemanová
Celkem 51 % podnikatelů najme freelancera, na kterého předtím získalo doporučení. 36 % z nich přitom získává toto doporučení skrze sociální sítě. LinkedIn chce tuto spolupráci ještě více podpořit a rozšiřuje možnosti vyhledávání spolupracovníků a získávání doporučení na jejich práci.

LinkedIn představil rozšířené nástroje, díky kterým ještě více využijete možností pro navázání smyslupné spolupráce. Ať už hledáte programátora na tvorbu webu, specialistu na správu PPC kampaní nebo jakéhokoliv jiného freelancera či konkrétní službu, nyní bude snazší takového člověka najít.

Hledání výpomoci

LinkedIn upravil možnosti vyhledávání a oceníte je právě v případě, kdy hledáte například freelancera. Nejen, že díky rozšířenému vyhledávání dokážete najít vhodné osoby, ale ostatní lidé ve vaší síti vám budou moci poskytnout zpětnou vazbu.

Ve chvíli, když použijete vyhledávací okno na LinkedIn, můžete výsledky filtrovat podle dodavatelů dané služby. Pokud například budete hledat člověka, který by vám pomohl s marketingovou strategií, zcela postačí do vyhledávacího okna vepsat výraz „marketing” a následně zvolit filtrování právě podle poskytovatelů. Takto získáte seznam vhodných osob, které navíc mají na svém profilu uvedeno, že přijímají nové spolupráce (tzv. Open for business) a odpovídají vyhledávaným kritériím.

Následně si můžete prohlédnout jejich profil, a zjistit tak další informace o službách, které nabízí. Současně uvidíte jejich další zkušenosti a jaké máte společné kontakty. A pokud vámi vybraný člověk má na svém profilu uvedeno, že má zájem o nové spolupráce, budete mu moci poslat zprávu bez ohledu na to, jestli jste propojení nebo ne.

Požádejte své kontakty o doporučení

Doporučení jsou užitečná záležitost a LinkedIn nyní ještě více zjednodušil proces, jak je získat. Konkrétně získat doporučení na experty, které aktuálně hledáte. Díky novému nástroji budete moci o doporučení požádat nejen své kontakty, ale i širokou LinkedIn komunitu.

Získání referencí je velmi snadné. Stačí začít psát klasický LinkedIn příspěvek a zvolit u něj možnost „Find an expert” (Najít odborníka, pozn. redakce). Následně vám tak další lidé budou moci zasílat doporučení na osoby, které by podle nich odpovídaly vašim požadavkům. Tato funkce je prozatím dostupná pouze na mobilních telefonech.

Zmíněné novinky tak ocení všichni, kdo potřebují pro své projekty najít nové spolupracovníky. Současně by se také mohl zvýšit počet pracovních příležitostí, ke kterému se freelanceři dostávají.

Open for business

Nejen podniky, ale i freelanceři mohou dát na LinkedIn viditelně najevo, že jsou tzv. "Open for business". Jedná se o funkci, která je postupně zpřístupňována všem LinkedIn profilům. Jakým způsobem ji na svém profilu nastavit, zjistíte ve videu níže.

Zdroje: LinkedIn

Kam dál?

LinkedIn v posledních měsících aktivně rozšiřuje své funkce a nástroje a snaží se svým uživatelům nabídnout co nejvíce. Nedávno například začal sdílet data o svých uživatelích, oblastech podnikání či zaměstnání a úspěšnosti reklam. Tyto a další informace a výsledky průzkumů nově sdílí s marketéry v rámci nové sekce Insights a Research.

Štítky dokumentu: LinkedIn
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.