LinkedIn rozšiřuje Success Hub o užitečné informace pro marketéry

27. 8. 2019 | Milada Zemanová
Data o svých uživatelích, oblastech podnikání či zaměstnání a úspěšnosti reklam. Právě tyto a další informace a výsledky průzkumů nově sdílí LinkedIn s marketéry v rámci nové sekce Insights a Research.

LinkedIn v současné době využívá přes 630 milionů uživatelů a má na něm profil více než 30 milionů firem. Tato sociální síť tak má k dispozici řadu dat, která se nyní rozhodla zpřístupnit marketérům. Činí tak skrze nové rozhraní s názvem Insights(analýzy, pozn. redakce) a Research (prozkoumání) nástroje. Tyto nové možnosti jsou k dispozici v rámci platformy Success Hub a mají pomoci marketérům ještě více rozpracovat své strategie pro sociální sítě a vycházet z podložených informací. Nově tak získají rozšířená data týkající se fanoušků, jednotlivých oblastí podnikání i reklamy.

Informace o uživatelích

Tato data v rámci sekce People Insights nabízí bližší informace o uživatelích na LinkedIn a způsoby, jak je nejlépe oslovit. Můžete si například zvolit, že vás zajímají informace o vlastnících malých podniků. Následně se tak mimo jiné dozvíte:

● odkud tito uživatelé pochází,

● s jakým obsahem nejčastěji interagují,

● jaké mají dovednosti,

● jaké influencery a firmy sledují.

Data o odvětví

V této sekci s názvem Industry Insights najdou marketéři informace věnované jednotlivým oblastem trhu. Mezi nimi i informace o finančních službách, technologiích či zdravotní péči. Dále zde jsou:

● články shrnující cenné B2B marketingové trendy,

studie o leadershipu a jeho prokazatelném dopadu na různé segmenty publika a kupující.

Tipy pro reklamu

V rámci reklamních tipů (v sekci Advertising Insights) se marketéři mimo jiné dozví, jak nejlépe pracovat s reklamou na LinkedIn a jak vyhodnocovat získaná dat a. Dále jsou zde k dispozici:

● články věnované nejúčinnějším reklamním strategiím,

● ukázky, jak s reklamou pracují různé značky,

● průzkumy a rady ohledně sladění prodejních a marketingových strategií.

LinkedIn k poskytovaným informacím uvedl:

„Víme, že s tolika údaji může být obtížné vybrat ty nejcennější informace pro vaše potřeby. Proto jsme nadšeni, že můžeme představit stránku Insights a Research, pomocí které budete moci podpořit svou marketingovou strategii v sociálních médiích na základě komplexních poznatků o publiku, odvětvích a reklamní síti LinkedIn.”

Poskytnutá data tak nabízí zdroj informací o všech oblastech platformy LinkedIn. Pro firmy, které zde budují svůj brand, vztahy s uživateli či vytváří reklamu, tak budou získané poznatky velmi užitečné.

Zdroje: Wersm, Social Media Today, LinkedIn

Štítky dokumentu: LinkedIn
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.