Hornbach oslavuje v nové kampani krásu nedokonalosti

1. 11. 2021 | redakce
To nevadí, že je noha stolu kratší, že parkety vrzají a dlaždice jsou nakřivo — hlavně, když jsme si to udělali sami a s nadšením. Hornbach ve své kampani těží z tohoto silného poznatku a ukazuje, že i „fušeřina“ může udělat radost. Ambice tvůrce jsou v ní mnohem důležitější než samotný výsledek

Zatímco se svět právě nachází ve stavu rozpoutaného optimalizačního šílenství, vsadily projektové hobby markety pro kutily a zahrádkáře německého řetězce Hornbach ve své podzimní kampani na pravý opak: dodat odvahu v době, kdy mnohé neběží zcela podle plánu.

Svým aktuálním mottem „To není špatně. Protože je to od Tebe“ dává Hornbach na srozuměnou, že ambice tvůrce jsou mnohem důležitější než samotný výsledek. Možná trochu křivý, nepřesný, vachrlatý – i tomu nejnadanějšímu řemeslníkovi občas ujede ruka. Ale chyba? V žádném případě! Vzdát se a všeho nechat, to by byla chyba. V osobním životě i při realizaci nějakého díla.

Hornbach ve své podzimní kampani samozřejmě nepropaguje úplné selhání, ale ukazuje, že právě tyto drobné nedostatky propůjčují věcem jedinečný charakter. To platí pro vytvořené dílo právě tak jako pro člověka samotného. Nový spot Hornbachu tentokrát vyzařuje místo obvyklého perfekcionismu ležérní šarm a prezentuje malé nedokonalosti jako přednost. Vrzající parkety, křivě položená dlaždice, šmouhatý nátěr nebo nestabilní židle – všechny tyto nedostatky hrají ve spotu hlavní roli a mnozí kutilové v nich dokonce objeví jisté kouzlo. Vše, co zhotovíme vlastníma rukama, je dobré, pokud to děláme s nadšením.

Vedoucí oddělení marketingu pro Českou republiku a Slovensko společnosti Hornbach, David Kolář, ke kampani říká:

„Nějaká ta chybička se vždy vloudí. To ale zdaleka neznamená neúspěch, rozhodující je odhodlání pustit se do díla. My v Hornbachu jsme přesvědčeni, že právě v tom tkví pravé umění. Proto v naší kampani „Od Tebe“ stavíme do popředí malé nedokonalosti.“

„Lidskost, porozumění a empatie byly odjakživa základem naší činnosti pro společnost Hornbach. Výchozím bodem je vždy člověk a doba, v níž žijeme, neboť jiný přístup by ani neměl smysl, zdůrazňuje Guido Heffels, zakladatel kreativní agentury Heimat.

Reklamní spot v režii Rune Miltona vyrobila firma Tony Petersen Film pod vedením výkonného producenta Michaela Duttenhöfera. Spot podmalovaný hudbou Thomase Berlina (48k) a zvukovým designem Davida Arnolda (LOFT) je emotivní oslavou všech, kteří se nebojí něco zkusit, pustí se do díla a nedají se odradit ani případnými neúspěchy.

Do českého prostředí je lokalizovaná i série tištěných reklam, kterou můžete zhlédnout níže.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: