I LinkedIn pracuje na transparentnosti. Po vzoru Facebooku spouští knihovnu reklam

28. 5. 2019 | Petr Michl
Na LinkedInu půjde u každého inzerenta vidět jím propagované příspěvky ve feedu za posledních 6 měsíců.

O LinkedIn se v souvislosti s šířením fake news a ohrožením demokratického procesu příliš nepíše. Přeci jenom se jedná primárně o „sociální síť pro profesionály". Přesto LinkedIn napodobuje v tomto ohledu nejvíce probíraný Facebook a zavádí obdobu jeho Ads Library. U každého inzerenta na LinkedIn bude možné prohlédnout si historii jím sponzorovaných příspěvků, co se objevily ve feedu.

LinkedIn na svém blogu objasňuje tento krok jako snahu udržet pro danou platformu „bezpečné, důvěryhodné a profesionální prostředí, kde se mohou členové vzájemně spojit a interagovat s relevantním obsahem, stejně jako mohou napomoci svému kariérnímu růstu."

Nová funkce bude dostupná přes „Ads tab" (záložka Reklamy) na LinkedIn stránkách. Inzerenty potěší alespoň to, že kliky na aktivní reklamy z tohoto rozhraní nebudou platit a neobjeví se v analytice kampaní.

Tento update je součástí širší řady změn. LinkedIn zavedl nedávno možnost individuálního nastavení reklamních preferencí v ad settings. U samotné historie reklam aktuálně probíhá globální rollout, který by měl být dokončen v rámci několika týdnů.


Tip redakce: 

Verze pro starší cílovou skupinu. Zdroj: Ads Library / Andrej Babiš

Knihovna reklam na Facebooku může být skvělým nástrojem pro analýzu komunikace konkurence, ale také třeba pro potřebný přehled politické reklamy. Prohlédněte si facebookový reklamní účet českých politických subjektů za volby do Evropského parlamentu 2019

Štítky dokumentu: LinkedIn
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.