IKEA představuje svíčku s vůní masových kuliček

9. 8. 2021 | Petr Michl
Stačí jen přivonět a přenesete se do restaurace, která dělá snesitelnějším i nákup nábytku a domácího vybavení.

Masové kuličky IKEA jsou poměrně polarizující pokrm. Někteří je nenávidí, druzí milují. Druhá skupina přitom není rozhodně zanedbatelná, a právě pro ni přichází švédský nábytkářský řetězec s novým produktem: se svíčkou se jménem Huvudroll, která nese vůni masových kuliček.

Děje se tak bohužel pouze ve Spojených státech. Agentura Ogilvy připravila aktivační kampaň k desetiletému výročí IKEA Family a svíčka je součástí balení „Obchod v krabici“, které mohou lidé vyhrát v rámci soutěže. Ta je pochopitelně určena jen pro registrované členy IKEA Family, věrnostního programu, jenž svou popularitu získává mimo jiné tím, že jeho držitelé dostávající v restauracích IKEA slevy na jídlo, včetně masových kuliček.

Zdroje: IKEA, USA Today

 

Kam dál? 


Zdroj: IKEA.com

Svíčka s příchutí masových kuliček je pochopitelně také připomínkou místa, které bylo během pandemie často uzavřené. Právě z toho důvodu před časem také IKEA odtajnila recept na své masové kuličky, stylově ve formě jejich návodu na sestavení nábytku

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: