IKEA se nebojí jít „out of the box"

16. 4. 2015 | Petr Michl
Marketérům se často říká, aby mysleli „out of the box". Rozhodně se to podařilo u nových reklam IKEA, kde alespoň malý „box" rozzářil jinak ponuře šedivý panelák.



Marketérům se často říká, aby mysleli „out of the box". Rozhodně se to podařilo těm z portugalské pobočky agentury TBWA, jejichž nápad z mdlého „boxu" doslova září. Nové tištěné reklamy IKEA z jejich dílny zachycují šedivé bloky domů, z kterých vypadá útulně zabydlený vždy jen jeden balkon. Pak stačí jen připojit logo IKEA, aby bylo jasné, díky komu se tak stalo, a velmi silný print je na světě.

Ač má reklama portugalský původ, může velice dobře rezonovat i s publikem v Česku, kde žijí v panelových domech miliony lidí. Velká část z kdysi šedivých kvádrů je dnes právě díky touze osvobodit se z uniformní nijakosti rozzářena pastelovými barvami.



Zdroj: www.adsoftheworld.com

Nechat vystoupit barevný výsek v jinak ponurém prostoru není rozhodně poprvé použitá reklamní praktika. Loni se to podařilo OBI. Tento hobby market vybral v Německu několik omšelých budov a s pomocí vlastního zboží vylepšil jejich fasády. Ovšem jenom v obdélníku o velikosti standardního billboardu.



Přečtěte si o tom více v článku OBI: Renovované billboardy.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.