IKEA udělala z pokojů v seriálech Přátelé, Simpsonovi a Stranger Things součást svého katalogu

30. 5. 2019 | Milada Zemanová
Na tvorbu populárních pokojů byl použit pouze IKEA nábytek a a dekorace a výsledek, jako by originálům z oka vypadl. Ve vybraných prodejnách zákazníci pokoje uvidí na vlastní oči.

Chtěli byste si posedět na gauči, na kterém sedí Homer Simpson nebo zjistit, v jaké atmosféře se potkávali oblíbení Joey, Chandler, Rachel a Monika z Přátel? IKEA vám právě tuto možnost nabízí. Vytvořila totiž přesné kopie zmíněných seriálů, tedy téměř přesné.

Řetězec IKEA ve Spojených arabských emirátech vytvořil atraktivní printovou reklamu, ve které se zaměřil na seriály Přátelé, Simpsonovi a Stranger Things. Ikonický pokoj, kterému v případě Simpsonů vévodí známý gauč s nakřivo pověšeným obrazem, byly vybaveny pouze Ikea nábytkem, dekoracemi a obšas vypomohl 3D tisk.

Jednatel firmy Ikea pro Spojené arabské emiráty, Katar, Egypt a Omán, Vinod Jayan, ke kampani uvedl:

„Tým IKEA úzce spolupracoval s kreativci celé měsíce. Společně prošli stovky věcí, aby našli perfektní kousky, které by vytvořily tyto ikonické místnosti.”

Drobné odchylky bychom samozřejmě odhalili, ale to celkovému dojmu rozhodně nevadí. Však posuďte sami.

Takto vypadá známý pokoj z komediálního seriálu Přátelé v provedení IKEA (po kliknutí na obrázek si jej můžete prohlédnout v původní velikosti).

A takto originál.

Zdroj: Warner Bros

Popsaná stěna, vánoční osvětlení, gauč s pruhovaným potahem…

Ano, poznali jste správně. Předchozí fotografie je inspirována populárním seriálem z roku 2016, Stranger Things.

Zdroj: Netflix

Své místo v IKEA reklamě si vysloužili i populární Simpsonovi.

Nechybí dokonce ani křivě pověšený obraz a zelený telefon.

Zdroj: 20th Century Fox Television

Kromě toho, že se tyto pokoje staly součástí IKEA katalogů, ve vybraných prodejnách je zákazníci uvidí na vlastní oči.

Pokud se chcete o jednotlivých místnostech dozvědět více, doporučujeme navštívit speciální microsite, kterou za tímto účelem IKEA připravila.

Zdroje: Adweek, IKEA, AdAge

Štítky dokumentu: Budování značky Podpora prodeje
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.