Instant Articles na Facebooku už mohou využívat i uživatelé Androidu

18. 12. 2015 | Jakub Hort
Facebooku se Instant Articles pro iOS osvědčily a nyní je přidal i na Android. Dosáhnou tak na téměř všechny mobilní uživatele.

Facebook udělal další krok k většímu využívání Instant Articles. Tento formát článků, které se velmi rychle nahrají přímo na Facebooku nyní mohou využít i uživatelé Androidu, a to celosvětově. Před tímto krokem fungovaly Instant Articles pouze na iOS zařízeních. Vydavatelé tak mají nyní přístup téměř ke všem uživatelům, kteří se na Facebook připojují přes mobilní aplikaci.

Instant Articles byly představeny na jaře jako nástroj pro vydavatele. Čtenářům poskytnou daleko lepší zážitek a načítání je 10x rychlejší než u běžných odkazů na webové stránky. Facebook dodává, ze Instant Articles jsou také více sdíleny mezi uživateli než normální linky. Ve spojení se schopností Facebooku distribuovat články k velkému počtu lidí je tato kombinace pro vydavatele velmi lákavá.

Produktový manažer Michalel Reckhow k tomu pro blog Facebooku dodal: „Aplikaci pro Android jsme testovali s menší skupinou lidí několik týdnů, a jak už jsme zjistili na verzi pro iPhone, rychlejší a lepší zážitek ovlivňuje počet sdílení článku k lepšímu.”

 

 Instant Articles jsou nyní výhodnější i pro inzerenty

S Instant Articles ale příchází také problémy.  A jeden velmi zásadní musel Facebook v poslední době řešit – vydavatelé na nich nevydělávají dostatek peněz.

Facebook se proto na jejich popud rozhodl změnit reklamní pravidla. Ta umožní do článku vložit více sponzorovaného obsahu z reklamních kampaní běžících na Facebooku a vydělat i více peněz. Do této chvíle bylo možné reklamu vložit po 500 slovech. Nyní se tato hranice snížila na 350 slov. Facebook také vytvořil nový speciální nástroj, který do Instant Articles automaticky vloží reklamu při dosažení daného počtu slov. „Jedině to zaručí maximální využití reklamy v každém článku a vydavatelům přestanou protékat zisky mezi prsty,“ řekl pro Wall Street Journal Michalel Reckhow.

Vydavatelé také dostali možnost ručně ovládat odkazy, které se objevují pod jejich obsahem v Instant Articles. „Musíme naslouchat tomu, co od Instant Articles očekávají vydavatelé a budeme v tom pokračovat,“ řekl také Reckhow.

U zrodu Instant Articles stály vedle Facebooku největší zpravodajské kanály v USA. Hlavně díky jejich práci je možné články stále zdokonalovat a lákat tak více vydavatelů. Momentálně už je k Instant Articles přihlášeno okolo 350 vydavatelů z celého světa.

Zdroj: MarketingLand

Štítky dokumentu: Facebook
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.