Internetová display reklama v září výrazně rostla. Zadavatelé využili reklamní prostor v hodnotě 572 milionů korun

19. 10. 2015 | redakce
Září je už předzvěstí vánoční sezóny a projevuje se to i na reklamních rozpočtech v display reklamě. Meziměsíčně ceníková cena kampaní v září vzrostla o třetinu. Díky novým kampaním Jobs.cz a Prace.cz byla největším inzerentem společnost LMC.

V září 2015 zaznamenala oblast internetové display reklamy meziměsíční nárůst o 33 %. Zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 572 milionů korun. Největším zadavatelem byl LMC. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere, realizátor českého peoplemetrového projektu.

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se umístil poskytovatel internetových služeb LMC, který v září využil reklamní prostor v hodnotě 18,5 milionů korun. To souvisí především s nástupem jeho kampaní pro portály Jobs.cz a Prace.cz. Na druhé příčce skončila s inzercí v hodnotě 15,1 milionů korun společnost Procter & Gamble a na třetí pozici se umístil internetový obchodník Alza.cz s využitým reklamním prostorem v hodnotě 15 milionů korun.

Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v září vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 531 milionů korun.

Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Nielsen Admosphere, 8/2015 - 9/2015

Štítky dokumentu: Reklama online

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: