Internetová display reklama zaznamenala v dubnu 7% nárůst

16. 5. 2014 | PM
Největším zadavatelem display reklamy byl v dubnu Internet Mall (reklamní prostor v hodnotě 15,8 milionu korun). Se značným odstupem ho následovaly Porsche Česká republika a CZC.cz.

V měsíci dubnu zaznamenala internetová display reklama mírný meziměsíční nárůst, zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 520 milionů korun, což je o 7 % více než v březnu. Největším zadavatelem byl v dubnu internetový obchodník Internet Mall. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.

Ačkoli si však internetová display reklama meziměsíčně polepšila, v porovnání s výsledky stejného měsíce v roce 2013 pozorujeme naopak 7% pokles.

Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall, který v dubnu využil reklamní prostor v hodnotě 15,8 milionů korun.
Druhá skončila společnost Porsche Česká republika s využitým reklamním prostorem v hodnotě 9,7 milionů korun.
Na třetím místě pak byl další internetový obchodník Czc.cz, který umístil reklamu v hodnotě 9,6 milionů korun.

TOP 10 provozovatelů – meziměsíční srovnání


Tabulka výše uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v dubnu vystavena online inzerce v ceníkové hodnotě 485 milionů korun.


Zdroj: AdMonitoring – SPIR/MEDIARESEARCH, 03-04/2013

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: