Intextová reklama roste – podtrženo je již 3,4 miliardy slov na 740 serverech

25. 11. 2009 | RaTP
Zájem o intextovou reklamu stoupá. Aktuální čísla, která poskytla společnost Internet BillBoard, provozující tento formát, potvrzují, že zájem o tento formát stoupá jak mezi majiteli stránek, tak i inzerenty.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Zájem o intextovou reklamu stoupá. Aktuální čísla, která poskytla společnost Internet BillBoard, provozující tento formát, potvrzují, že zájem o tento formát stoupá jak mezi majiteli stránek, tak i inzerenty.

"Zájem o intextovou reklamu stále více stoupá," potvrdil marketingový ředitel IBB David Němec. "Zatímco rok po uvedení v květnu letošního roku jsme ve všech čtyřech zemích působení - v ČR, Polsku, Rumunsku a na Slovensku - registrovali 680 miliónů slov za měsíc, v říjnu už to byl více než dvojnásobek: 1.4 miliardy. Atraktivní formáty od textu přes video až po shop bubliny výrazně rozšiřují možnosti zadavatelů, jak na svou značku upozornit, a uvedené výsledky tomu jen nasvědčují."

Formát intextové reklamy v ČR poskytuje více než 740 zaregistrovaných serverů, na nichž se denně podtrhne více než 8 miliónů slov. Průměrné CTR kampaně se pohybuje okolo 20% procent.

Štítky dokumentu: E-Commerce Reklama online
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.