Jack Daniel's připíjí všem, kdo udržují kontakt, i když jsou odloučení

30. 4. 2020 | Milada Zemanová
Hraní šachů, piškvorek, oběd s přáteli či rodinná oslava. Běžně by se tyto aktivity odehrávaly v osobní přítomnosti dalších lidí, což ale nyní není možné. Ke slovu se tak dostávají online nástroje a lidská vynalézavost. Touhu lidí po společnosti nezastaví ani koronavirus.

V současné době, kdy se stále nedoporučuje sdružovat, by se dal očekávat úpadek aktivit, které běžně vyžadují právě osobní setkání či konkrétní prerekvizity. Opak je ale pravdou. Člověk je tvor společenský a vynalézavý a nachází způsoby, jak se udržet v kontaktu s přáteli a blízkými i v době koronavirové krize.

Aktivity, které tak běžně bývají vykonávané tváří tvář, se nyní přesouvají do online prostředí či na balkony. Lidé tak pořádají koncerty, hrají šachy i piškvorky, společně obědvají, oslavují a prostě jsou spolu. Právě všem těmto lidem věnovala značka whisky, Jack Daniel's, své děkovné video s názvem With love, Jack (S láskou Jack).

Jack Daniel's je nejprodávanější značkou whisky v Americe a během minutového spotu vyjadřuje vděk všem lidem, kteří dokáží i do společenského odloučení přinést lidskost. Video zahajuje dvojice Kenny Fleetwood a Whitley Little, která tvoří pár v reálném životě. Kenny své partnerce za doprovodu piana zpívá píseň True Colors od Cyndi Lauper z roku 1986.

Právě tato píseň je ústředním námětem celého videa a podkresluje jednotlivé okamžiky lidských setkání. Za videem stojí agentura Energy BBDO a jeden z jejích kreativních ředitelů Josh Gross ke kampani uvedl:

Všichni jsme se museli rychle přizpůsobit no vé realitě a narazili jsme na tuto úžasnou věc. Lidé nachází skutečně kreativní a krásné způsoby, jak zůstat ve spojení i v době sociálního odloučení.”

Cílem tohoto videa je sdílet optimismus, nadšení a hlavně naději. Toto ovšem není jediný způsob, jakým značka Jack Daniel's pomáhá v současné situaci. Jejích 15 destilerií v Tennessee vytváří vlastní dezinfekční prostředek na ruce a většinu věnují tam, kde jsou potřeba, a část pak nabízí k prodeji. Mateřská společnost značky, Brown-Forman, věnovala na boj s COVID-19 celkem milion dolarů.

Zdroje: Muse by Clio, Waller

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.