Jak být nejlepším tátou s Cheerios

29. 7. 2014 | Irena Šovčíková
Být otcem je skvělé. Proč mají být v reklamách vždycky za vzor skvělého vztahu k dětem jen mámy? Nová reklama na Cheerios se s tím rozhodla něco udělat.

Na otce se v reklamách často zapomíná. Přitom jsou vtipní, podporující, všechno zvládají a starají se příkladně o svou rodinu. Alespoň podle nové kanadské reklamy na cereálie s příchutí burákového másla Cheerios. Protože ty jsou stejně skvělé jako tátové.

Ve svižném spotu z produkce agentury Tribal Worldwide vysvětluje jeden z otců, proč je tak úžasné být tatínkem. Argumentuje, že tátové říkají ty nejvtipnější vtipy a nemusí porušovat pravidla, aby byli cool, stačí když je tvoří. Za ocenění podle něj stojí i přátelské pouto mezi ním a dětmi a jejich vzhlížení k němu jako k superhrdinovi. Ostatně dětem nic jiného ani nezbývá, otcové jsou přece vyšší.

Zatímco vypouští vtipné prupovídky, prochází domem a rovnou ukazuje otcovství v praxi. Manželka potřebuje svou ranní kávu, děti snídani nebo svačinu, večeři, zkrátka jídlo. A přesně na to se tátům hodí Cheerios s příchutí burákového másla. 

Vtipná reklama zvládá ve dvou minutách ukázat, že tátové jsou super. Stejně jako Cheerios. A jak říká hrdina reklamy na závěr, přesně proto jsou tyto cerálie oficiálními cereáliemi všech otců. Je příjemné, že značka nevsadila na emotivní zpovědi, ale využila spíš dynamické tempo a především lehký a příjemný humor.

Pro ty, kteří ještě nenašli podobnou harmonii jako táta z reklamy si Cheerios připravil i speciální blog a hashtag #HowToDad. Ten skrývá nespočetné množství vtipných obrázků a tipů určených právě otcům.

Svým stylem humoru i výpravy připomíná How To Dad reklama velmi úspěšný virál na službu Dollar Shave Club. V něm září primárně CEO společnosti Michael Dubin a s ostrým humorem vysvětluje, proč je lepší vykašlat se na drahá holítka s baterkou a raději si předplatit dovoz takových žiletek, které potřebujete. Právě snadno pochopitelný humor dělá z obyčejné reklamy virál s více než 15 miliony zhlédnutí. Má totiž vtip, nápad, dynamiku a zároveň dokáže přesvědčit k nákupu. Rozbor virálního úspěchu Dollar Shave Club  si můžete přečíst v článku Jak se levně oholit a stát se slavným.

Zdroj: Adweek

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.