Jak funguje algoritmus Reels? Instagram prozradil základní principy

11. 5. 2022 | Beáta Vaňková
Chcete využít Instagram Reels jako novou příležitost k růstu, ale nejste si jisti, jak přesně tato funkce funguje a co byste měli zveřejňovat, abyste zvýšili engagement? Instagram sdílel nový přehled klíčových faktorů, které zohledňuje při řazení Reels. Tyto informace vám pomohou s tvorbou a zvýšením dosahu.

Instagram prosazuje funkci Reels jako svou další základní funkci. Šéf Instagramu Adam Mosseri se nechal slyšet, že se chce zaměřit především na videa ve snaze přímo konkurovat TikToku. Vzhledem k tomu, že Instagram do Reels stále investuje, Mosseri informuje o tom, jak tato sekce Instagramu funguje.

Cílem algoritmu Reels je zobrazit obsah, který budou uživatelé nejen rádi sledovat, ale pravděpodobně se do něj také zapojí. Při určování toho, které Reels se mají uživatelům zobrazit, algoritmus zohledňuje, jaká je pravděpodobnost, že:

  • sledující dokouká Reel až do konce;
  • sledujícímu se Reel líbí;
  • řekne, že bylo zábavné;
  • přejde na zvukovou stránku, aby si vytvořil svůj vlastní Reel.

Pokud neznáte Reels, ani TikTok, může pro vás být poslední bod matoucí. Odkazuje na možnost převzít zvukovou stopu z videa a vytvořit z ní svůj vlastní obsah. Pokud tvůrce videa tuto funkci nezakázal, má každý Reels stránku, kde mohou sledující převzít zvuk a vytvořit nové video se stejnou zvukovou stopou. Vytvořením Reels s vysoce sdíleným zvukovým klipem se můžete dostat s doporučujícím algoritmem velmi daleko.

Nejdůležitější signály algoritmu

  • Vaše aktivita - Instagram vám bude doporučovat Reels, které se vám v poslední době líbily, nebo jste je okomentovali. Tyto signály pomáhají algoritmu pochopit, jaký obsah by pro vás mohl být relevantní.

  • Vaše interakce s osobou, která zveřejnila příspěvek - pokud jste s osobou, která zveřejnila příspěvek komunikovali, dává to algoritmu signál, že vás může zajímat, to co sdílí.

  • Informace o Reels - jedná se o signály o obsahu videa, jako je zvuková stopa, porozumění videu na základě pixelů a celých snímků a také popularita.

  • Informace o osobě, která zveřejnila příspěvek - Instagram považuje popularitu za pomoc při hledání poutavého obsahu od široké škály lidí a dává každému šanci najít si své publikum. 

Algoritmy pro identifikaci videa na Instagramu se neustále zlepšují a to se stále více stává důležitým faktorem. Pokud se například zapojíte do Reels o psech, uvidíte ve svém kanálu více psů, sledování fotbalu povede k většímu obsahu o fotbalu, atd.

Obsah, který Instagram nedoporučí

Existuje několik typů obsahu, který Instagram nedoporučí bez ohledu na to, jak je tvůrce populární nebo jak velké zapojení video získalo. Instagram se vyhýbá doporučování videí Reels z následujících důvodů:

  • video má nízké rozlišení nebo je opatřeno vodoznakem (například TikTok);

  • video obsahuje politický obsah;

  • video bylo vytvořeno politickými nebo vládními osobnostmi.

Pokud chcete být s Instagram Reels úspěšní, zaměřte se na tvorbu kvalitního a originálního obsahu. Videa s vodoznakem recyklovaná z jiných webů se v kanálech uživatelů neobjeví, pokud nebudou sledovat přímo tvůrce. Udržujte témata lehká a přátelská pro všechny diváky. Můžete také spolupracovat s influencery, abyste okamžitě získali trakci tím, že využijete jejich zavedené znalosti. dosah a důvěryhodnost.

Zdroj: Instagram

 
Štítky dokumentu: Facebook Instagram

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: