Jak na CSR? Prozradí to NGO Market 2012

7. 5. 2012 | Petr Michl
Nejen cestu k lepší reputaci firmy osvětlí již v pátek 11.6. „veletrhu neziskovek“ NGO Market 2012

Veletrh neziskových organizací NGO Market, který se koná 11. května v pražské Národní technické knihovně, nabídne vedle své hlavní části pro širokou veřejnost nově i program pro firmy zaměřený na představení různých témat a forem společenské odpovědnosti.

Během dne proběhnou dva workshopy určené pro zájemce z řad firem. „Na nich se dozvíte více o osvědčených a přitom finančně nenáročných postupech, jak uplatnit CSR tak, aby byla pro vaši firmu přínosná,“ uvádí Alena Novotná. Prvním z nich je workshop nazvaný Otevřený přístup – Originální CSR příběhy s případovými studiemi úspěšných partnerství. Příklady úspěšné spolupráce a zajímavých projektů představí zástupci firem i neziskových organizací v panelové diskusi pořádané ve spolupráci s Britskou obchodní komorou. Mezi panelisty budou:

  • Monika Horníková, generální ředitelka, GlaxoSmithKline
  • Markéta Puzrlová, majitelka, TeeGschwendner
  • Eva Usai Blumental, ředitelka oddělení Clients & Markets pro ČR a SR, Deloitte
  • Renata Lukášová, členka správní rady, Britská obchodní komora v ČR

 

Druhým workshopem pak bude debata nazvaná Jak se vyvíjí spolupráce neziskových organizací a firem s praktickými zkušenostmi z této oblasti. Mezi hlavní témata budou patřit:

  • Jak vytvořit efektivní CSR program a kdy se vyplatí spolupracovat s neziskovou organizací?
  • Jak správně vybrat neziskovou organizaci?
  • Co mohou nabídnout firmy neziskovým organizacím a neziskovky firmám?
  • Jaká je hlavní motivace pro CSR – filantropie nebo strategické řízení firmy?
  • Lze dosáhnout oboustranně přínosného řešení?
  • Jak prezentovat veřejnosti spolupráci s neziskovou organizací?
  • Jaké existují příklady strategické CSR, kdy firma ve spolupráci s neziskovou organizací pomáhá řešit sociální problémy ve společnosti?


Ostatně k výběru té správné partnerské neziskové organizace pak může napomoci tzv. Dobrý obchod. „Během této 90minutové aktivity pořádané ve spolupráci s KPMG Česká republika a RWE Transgas mohou firmy navázat partnerství s neziskovou organizací nebo rozšířit síť svých stávajících partnerů,“ říká Alena Novotná z pořádající Nadace Forum 2000. V příjemném prostředí budou moci zástupci firem osobně poznat řadu neziskových organizací z mnoha oblastí (humanitární pomoc, kultura, sport, volný čas, sociální a zdravotní služby, výchova, životní prostředí apod.) a vybírat si z jejich nabídek bez nutnosti okamžitého závazku. „Firmy a organizace, pokud si padnou do oka, budou moci uzavřít ´dobrý obchod´. Pravidlo zní – směňovat lze cokoliv, kromě peněz,“ dodává Alena Novotná. Dobrému obchodu je vyhrazen čas od 9.15 do 10.45 před otevřením veletrhu pro veřejnost.

 

Na 13. ročníku veletrhu neziskovek NGO Market se představí téměř 200 neziskových organizací z nejrůznějších oblastí činnosti. Největší akce svého druhu u nás, která je celá přístupná zdarma, nabídne nejen unikátní přehled českých i zahraničních neziskových organizací a přímý kontakt na stáncích s jejich aktivitami i zástupci, ale díky bohatému doprovodnému programu také příjemné a zábavné strávení volného času – pro celou rodinu i děti. Mezi atrakce bude patřit třeba promítání řady zajímavých dokumentárních filmů, prohlédněte si i kompletní nabídku v sekci Veletrh návštěvníkům.

Přesný program s a více informací na www.ngomarket.cz.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum YouTube
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.