Jak se značky chovají k influencerům? Platforma 'Fuck You, Pay Me' ukáže na ty, kteří nejsou fér

6. 10. 2021 | Barbora Vičarová
„Být influencer není práce.” Dlouhodobý nešvar celosvětové i české scény dostává na frak na nové platformě „Fuck You, Pay Me”. Influenceři zde hodnotí firmy bez skrupulí a poukazují na ty, které nechtějí influencerům adekvátně zaplatit a nechovají se k nim příliš uctivě – nemluví se zde náhodou také o vás?

Asi znáte nejrůznější recenzní portály na kterých můžete ohodnotit e-shop, službu nebo třeba lékaře – co takhle ale ohodnotit přístup firem k marketingu z pohledu influencerů, kteří s nimi spolupracují? Tak právě to nabízí nová platforma „Fuck You, Pay Me”, která si rozhodně nebere servítky. 

Cílem portálu je nastavit zrcadlo firmám, kteří spolupracují s influencery a zlepšit postavení influencerů v marketingovém světě. Protože i sponzorovaný post na Instagramu je práce a firmy by za ně měli influencerům náležitě platit, jednat s nimi slušně a nepřikazovat jim, co si o produktu mají myslet. 

Firma založená social media marketérkou Lindsey Lee Lugrin a bývalým odborníkem na data ve Facebooku Isha Mehrou, si klade za cíl dát vlivným osobám a tvůrcům obsahu větší sílu, transparentnost a informace při vyjednávání sponzorovaného obsahu. Funguje tedy na velmi podobném principu jako portály, kde mohou zaměstnanci hodnotit své zaměstnavatele. 

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: