Jak vypadá absolutní důvěra brand manažera ve svůj produkt? Takto!

4. 9. 2014 | Irena Šovčíková
Na podlaze metra nechce hodovat asi nikdo. Výrobce vysavačů Bissel to klidně vyzkoušel. Ale až potom, co vyčistil podlahu svým produktem.

Dokázali byste se najíst přímo z podlahy metra bez talíře? Zástupce firmy Bissel si na to troufl. Samozřejmě až potom, co zem vyčistil produktem své firmy. Trochu nechutné, ale docela přesvědčivé.

Podlahy metra jsou dozajista plné nejrůznější špíny, bakterií a bůhví čeho. Zkrátka a dobře, pravděpodobně nepatří mezi něco, z čeho byste se s chutí najedli. Ravi Dalchand, brand manager u společnosti Bissel, vyrábějící čístící elektroniku, ukázal, že svému produktu opravdu věří. Jednoho dne totiž popadl multifunkční čistič podlah Symphony All-in-One, vyrazil na jednu ze stanic metra v Kanadě a kousek ze špinavé země důkladně vyčistil.

To by klidně jako ukázka produktu stačilo. Dalchand šel ale ještě dál. Na vyčištěnou zem vysypal z krabičky jídlo, gurmánsky zastrčil ubrousek, aby se nezašpinil a pustil se do svého oběda. Na zemi. Je jasné, že znechucené reakce přihlížejících na sebe nenechaly dlouho čekat. Zástupce Bissel se jimi ale nenechal rozhodit a ještě s chutí vytíral omáčku chlebem.



Lehce temnou skvrnou na celém husarském kousku je fakt, že stanice Bay Lower je již delší dobu uzavřená pro veřejnost a využívá se zejména pro natáčení. Je tedy pravděpodobné, že i příhlížející byli najatí herci. To ale na čistotě podlahy nic nemění a pořád se jedná o pořádný důkaz toho, že v Bissel jsou si svými produkty stoprocentně jistí.

Zdroj: Adweek

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.