Jaké je tajemství nejlepších firemních stránek na síti LinkedIn?

18. 12. 2012 | Bednářová Daniela
Společnosti Adobe a Disney se dostaly mezi 12 nejlepších firemních stránek na LinkedIn díky dobrému obsahu.

Společnosti, které si zakládají své profily na sociálních sítích, od nich často dostávají rady, jak se o svůj účet nejlépe starat a jak přilákat, co nejvíce fanoušků, followerů či profesionálů. Na Facebook i Twitter už byly vydány spousty návodů, jak s firemními účty naložit. Přidala se k nim i profesionállní sociální síť LinkedIn. Ta může být využívána nejen pro nábor nových zaměstnanců, ale může také sloužit k oslovení zákazníků a vytváření prodejních tipů.

Na příkladu několika vybraných zástupců z dvanácti nejlepších firemních stránek na této síti se podíváme, jak to má správně vypadat.

 

Základem správné prezentace značky a jejího spojení s žádanou cílovou skupinou jsou ve zkratce efektní obrázky, kvalitní obsah a zajímavé statusy.

V top dvanáctce nejlepších firemních stránek na LinkedIn se umístila společnost Adobe. Její hlavní zbraní je orientace na produkt. Velmi aktivně pracuje se záložkou Products, kde prezentuje své programy a služby opravdu působivým způsobem. Členové profesionílní sítě LinkedIn tak mohou jednotlivé produkty firmy sdílet a veřejně doporučovat.

tip: Pokud chcete některý z produktů zvýraznit, dejte ho v sekci Products na první místo. Takto umístěný produkt se pak objeví i na titulní firemní stránce.

Americká televizní stanice CNBC si vybrala cestu aktuálních a lákavých statusů.

 

Díky tomu se uživatelé více zapojují do diskuzí. Profesionály oslovuje prostřednictvím relevantních informací. Například sdílí odkazy na zajímavý obsah a následně žádají zpětnou vazbu od svého publika.

Mezi dvanáctku nejlepších firemních stránek se probojovala i společnost Walt Disney. Ta vyznává především kariérní zaměření sítě LinkedIn a nabízí nejvíce informací k volným pozicím. Nové pracovní nabídky sdílí ve statusech, k upoutání pozornosti používá i obrázky a videa. 

 

Protože je sekce nabídek k zaměstnání (Careers) na LinkedIn hodně ceněná, je třeba ji udržovat aktuální. Uživatelé se pak pravidelně vracejí a kontrolují, co nového a zajímavého na stránce přibylo.

Zde je k dispozici seznam dvanácti nejepších firemních stránek na síti LinkedIn:
Adobe
Aurecon
CNBC
HireVue
HubSpot
Insead
The IT Media Group
Magna Powertrain
Pacific Dental Services
Tata Consultancy Services
The Walt Disney Company
Xactly Corporation

Zdroje: www.linkedin.com, www.entrepreneur.com

Štítky dokumentu: Facebook LinkedIn Twitter YouTube
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.