Kanadská agentura nabádá děti a mladistvé: Neposílejte nikomu své obnažené snímky

5. 5. 2020 | Eva Dragulová
Sexting mladistvých je palčivé téma. Nápaditě ho ve své kampani pro organizaci Children of the Street Society pojala reklamní agentura Will. Chtějí upozornit mladé na to, že sdílení podobných obrázků se proti nim může snadno obrátit.

S rozvojem technologií a sociálních sítí se do virtuálního světa přesouvají i vztahy a flirtování. Ne vždy však online románek, který zpočátku vypadá slibně, končí dvěma reálnými zamilovanými postavami kráčejícími vstříc západu slunce. Internet přinesl do našich vztahů určitou pohodlnost, zkratku, která však naopak může život mnohdy zkomplikovat. Zvláště pokud na jedné straně monitoru sedí teenageři, či dokonce děti.

Reklamní agentura Will se proto rozhodla pomoci kanadské organizaci Children of the Street s osvětovou kampaní, která mladistvým vysvětluje rizika takového neuváženého chování. Vytvořila poutavé reklamy se třemi mladými lidmi v choulostivých pozicích a údernými slogany:

 „Myslí si, že tvé nahé snímky jsou sexy. A zbytek basketbalového týmu s ním souhlasí"

vana


Tvoje nahé fotky mají všechny holky okolo. Včetně tvé mámy!"

sofa

  „Tvé nahé snímky byly jen pro tvou přítelkyni. Dokud se nestala tvou ex."

bed

Součástí kampaně je i microsite StoptheShare.ca, kde jednotlivá rizika takového počínání podrobněji rozebírají. Tipy zde najdou i rodiče, kteří zde najdou způsoby, jak se svými dětmi o takto tíživých věcech mluvit. Sexting je celosvětový problém. V Česku mu dle statistiky Centra prevence rizikové virtuální komunikace propadlo skoro 10 % dětí a mladistvých. V Kanadě se pro srovnání dle statistiky neziskové organizace MediaSmarts se sextingem setkalo až 40 % teenagerů.

napis

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.