Kanadská značka piva Molson stvořila pro fanoušky napůl rolbu, napůl robotický vysavač

31. 5. 2021 | Michl Petr
Napůl rolba, napůl robotický vysavač — a k tomu vozí pivo. Kanadská značka piva Molson stvořila pro fanoušky hokeje geniální vylepšovák.

Hokejové mistrovství světa se blíží ke konci zápolení v základních skupinách a vypadá to, že čeští fandové i jejich tým by ocenili nějakou vzpruhu. Bohužel od tradičně nenápaditých inzerentů, kteří jsou oficiálními partnery českého ledního hokeje, to asi nebude. Minimálně pro inspiraci se ale můžeme podívat do Kanady, kde u příležitosti startu vyřazovací části NHL přišel pivovar Molson s něčím skutečně kreativním a cool ve více významech slova.

Jeho trumfem je „Brewmboni“, vynález, který může zásadně zlepšit divácký zážitek všem hokejovým fandům. Jde o mix robotického vysavače a chladničky na pivo — to vše ve tvaru zmenšené rolby (v angličtině „zamboni“). S „Brewmboni“ tak můžete při zápase vysát obývák od popadaných brambůrků a oříšků a jistě najde využití i její pojízdná chladnička na 4 plechovky Molsonu.

Senior brand director značky Molson, Joy Ghosh, o jejich nové vychytávce uvedl.

„S playoff NHL, které začíná druhou virtuální sezónu, víme, že fanoušci kanadského hokeje postrádají pohledy a zvuky z arény svého domácího týmu víc než kdykoliv předtím. Brewmboni je úsměvný způsob, jak můžeme fanoušky přitáhnout blíže ke kanadské hře, zatímco si budou užívat vychlazený kanadský Molson z pohodlí jejich dokonale uklizených obýváků.“ 

Za touto myšlenkou stojí agentura Rethink a bohužel jde zatím pouze o prototyp, který si lidé nemohou zakoupit. Jeho posláním nyní bude navštěvovat televizní pořady. Jde především o úspěšný PR stunt, který dokáže připoutat mediální pozornost. Rozruch je ale takový, že není vyloučen příchod limitované edice k prodeji. Zatím můžete vyjádřit svůj zájem o domácí rolbu vezoucí pivo a vysávající podlahy na speciální stránce. Už nyní ovšem dává k dispozici plány, kdyby se nějaký kutil chtěl pustit do domácí výroby.



Zdroje: Trending Sudbury, Molson

Tip redakce:

Nápady od agentury Rethink patří dlouhodobě mezi naše nejoblíbenější. I díky nim přišel nedávno výrobce hnojiv Miracle-Gro s limitovanou edicí dětských oblečků na květináče. Snaží se tak podpořit všechny pěstitele a vnést do domovů více zeleně, která má prokazatelně terapeutické účinky. 

A když se vrátíme více do minulosti, z dílny Rethink pro pivovar Molson vychází například skvělá kampaň na podporu národní kanadské hrdosti. V několika městech a vískách v Británii, Francii a Belgii umístil pivovar v roce 2013 na „Den Kanady" červenou ledničku s kanadským znakem – samozřejmě plnou piva Molson. Co ji otevřelo? Přiložený kanadský pas. Kanadští turisté si tak i na cestách po Evropě mohli uvědomit, co pro ně symbolizuje domov.

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.