Kanál History spolupracuje s Foursquare

14. 4. 2010 | IKE
Podpořit zájem o americkou historii i u mladší generace se rozhodl televizní kanál History Channel. V rámci propagace svého televizního seriálu Amerika, příběh nás všech (America, The Story of Us) domluvil spolupráci s aplikací Foursquare. Společně vytvořili nový odznak, jež bude v několika následujících měsících udělován právě za objevování americké historie.

Podoba nového odznaku, zdroj: foursquare.com

Podpořit zájem o americkou historii i u mladší generace se rozhodl televizní kanál History. V rámci propagace svého televizního seriálu Amerika, příběh nás všech (America, The Story of Us) domluvil spolupráci s aplikací Foursquare. Společně vytvořili nový odznak, jež bude v několika následujících  měsících udělován právě za objevování americké historie.
Uživatelům se tak ve streamu zpráv na nejrůznějších místech po celých Spojených státech budou odhalovat zajímavé informace a kuriózní střípky, týkajících se daných lokalit.

Celá spolupráce navíc poodhalí, zda je Foursquare dobrým nástrojem pro promotion podobného charakteru. Podle ohlasů široké veřejnosti na spolupráci s kanálem History se však zdá, že o úspěchu nemůže být pochyb.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: