Kdy skončí ramadán? McDonald's to v Saúdské Arábii odpočítává s přesýpacími 'BigMac' hodinami

6. 5. 2020 | Kristýna Vozková
Jakmile se přesypou, dáme si BigMaca. Muslimům v Saúdské Arábii odpočítávají čas do konce půstu digitální přesýpací hodiny v podobě těch nejoblíbenějších pochoutek.

Muslimské komunitě po celém světě započal 24. dubna ramadán, spojený s každodenním půstem trvajícím od úsvitu až do západu slunce. Během tohoto měsíce mají prodejci potravin a restaurace přísný zákaz propagace svých produktů z úcty k muslimské tradici a všem, kteří se postí. 

McDonald's v Saúdské Arábii ale přišel na způsob propagace, který nejenže nepokouší muslimskou víru, ale navíc kreativně odpočítává čas do chvíle, kdy budou zákazníci moci vzít jeho drive-thru útokem. Digitální nabídkové tabule totiž vyobrazují šťavnatý BigMac, křupavé hranolky a krémovou McFlurry v podobě pískových přesýpacích hodin Iftar Sand Clock. 

Interval pro přesypání digitálního písku je přesně dvanáct hodin. Poté se na tabulích zobrazí běžná nabídka dostupná všem hladovým (nebo spíše hladovějícím) zákazníkům. Kampaň pro společnost McDonald's vytvořila agentura Leo Burnett KSA a kromě všech drive-thru poboček rychlého občerstvení běží i na sociálních sítích. Tam na zákazníky čekají speciální promo kódy se slevami, které se objeví až po kompletním přesypání hodin. Název kampaně odkazuje na iftar jakožto první tradiční pokrm, který muslimové po skončení půstu jedí. Dle tradice jsou jeho základem datle a voda, ale kdo by nedal po celodenním půstu přednost spíše pořádnému burgeru s hranolkami a zmrzlinou. 

Zdroje: adeevee.com,  adland.tv, wersm.com

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.