Když like nestačí aneb LinkedIn zavádí Reakce

15. 4. 2019 | Petr Michl
Srdíčka si našla svou cestu na LinkedIn, i na něj přichází Reakce.

LinkedIn pokračuje ve své snaze stát se novým Facebookem, akorát pro profesionály a bez nesčetného množství memů, škodolibých fórů a řečí o politice. Nyní se k tomu přibližuje zase o krok blíže poté, co se rozhodl zkopírovat jeden z prvků největšího sociálního média: Reakce.

Reakcemi myslíme pochopitelně další varianty označení příspěvků poté, co už like k vyjádření potřebné emoce nestačí. Linkedin přichází s touto sadou.

Mimo zavedeného palce nahoru přichází i symbol potlesku (Celebrate), srdíčka (Love), žárovky (Insightful) značící hodnotný vhled a a fialový emoji obličej drbající se na bradě — to má znamenat zamyšlení (Curious).

LinkedIn prý s touto novinkou odpovídá na přání uživatelů a na svém blogu dává i příklady, na co se jednotlivé Reakce hodí:

„Můžete použít Celebrate" k pochvale úspěchu či milníku, jakým je nová práce nebo přednášení na konferenci,  „Love" k vyjádření hlubokého porozumění a podpory — třeba v případě konverzace o rovnováze mezi prací a životem mimo ní nebo dopadu mentorství.  „Insigthful" vám může pomoci ocenit skvělý postřeh nebo zajímavou myšlenku, zatímco „Curious"  vám dovolí vyjádřit touhu dozvědět se více nebo zareagovat na téma, které vás přimělo zamyslet se. Jako publikujícímu (uživateli) vám mohou nové Reakce pomoci lépe rozumět dopadu vašich příspěvků."

LinkedIn k představeném výběru reakcí dospěl mimo jiné analýzou nejpopulárnějších komentářů o jednom či dvou slovech. Ty totiž povětšinou vyjadřují právě jen emoci. K tomu, aby byly univerzálně pochopitelné, pak provedl globální průzkum. Dokonce na toto téma existuje podrobný článek od designerů LinkedInu.

Reakce se už spouštějí, roll out ale bude pozvolný a dle LinkedInu může jejich plná globální implementace trvat i několik měsíců. 

Štítky dokumentu: LinkedIn
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.