Koblihy zdarma pro ty, kteří se nechali očkovat proti COVID-19, popouzí veřejnost

1. 4. 2021 | Milada Zemanová
Kampaň, která měla motivovat veřejnost k vakcinaci, se obrátila proti řetězci prodejen s koblihami. Lidé ji kritizují z pokrytectví.

Očkování proti onemocnění COVID-19 je cestou, jak chránit své blízké a přiblížit se k životu, jak jej známe. Řada vládních orgánů, organizací i firem se snaží přispět svou troškou do mlýna a chtějí motivovat své zákazníky, aby se nechali očkovat. Některé na to jdou originálně, další nabízí nejrůznější bonusy, slevy či věci zdarma pro očkované a jiné spíše své fanoušky naštvou. Právě poslední zmíněný případ se týká amerického řetězce prodejen s koblihami Krispy Kreme.

Krispy Kreme tento měsíc oznámil, že každý, kdo předloží svůj očkovací průkaz a dokáže tak, že se nechal očkovat proti onemocnění COVID-19, získá denně zdarma 1 koblihu s názvem Original Glazed. A aby se dostalo na všechny, tak má tato akce platit po celý letošní rok.

Štítky dokumentu: Podpora prodeje
Sdílejte tento článek:
Podobné články: