Kofola v letní kampani umožní rozesílání pohlednic z hospod a restaurací

9. 6. 2020 | redakce
Kofola se rozhodla ještě více pomoci ochromené gastronomii. Hravou formou dává vědět o otevřených provozovnách a návštěvníkům nabízí rozesílání originálních pohlednic.

Poté, co Kofola #zlasky pomáhala svému okolí v boji s koronavirem, se zaměřila na restart gastronomie. Hospůdky opět rozvoněla po bylinkách a originální formou nyní vyzývá veřejnost, aby už zase vyvenčila nos!

„Hospodští procházejí náročnými časy, zákazníci se k nim nevracejí hned a v takovém množství. Rozhodli jsme se proto jim pomoci a navrátit do znovu otevřených provozoven život,“ uvádí Pavol Chalupka, marketingový ředitel Kofoly ČeskoSlovensko. „Zajistili jsme výměnu naražených sudů, pomohli se sanitací výčepů a udělali vše pro to, aby se zahrádky a pak i samotné hospůdky rozvoněly čepovanou Kofolou a bylinkami, které jsou nedílnou součástí její originální receptury.“

A právě vůně bylinek hraje prim i v letošní letní kampani. Kromě nového vyústění televizního spotu s myslivcem a neobvyklým „Dvanácterákem“ přichází s mapou otevřených gastro provozů.

Kromě čerstvě načepované Kofoly budou moci návštěvníci těchto gastro zařízení využít aplikace Voňavé pozdravy a rozesílat díky ní zdarma fyzické či elektronické pohlednice, lokalizované právě navštívenou destinací.

Monika Hrstková, brand manažerka Kofoly, dodává:

„Psaní pohlednic je spojené převážně s pozitivními emocemi a ty jsou blízké i značce Kofola. Pohledy posíláme, když je nám dobře a když chceme tento pocit sdílet i s našimi blízkými. Jejich využití jako pozvánky do hospůdky, restaurace či kavárny, nám proto přišlo zcela ideální.“

Princip fungování pohlednic je jednoduchý – stačí jen naskenovat krýgl Kofoly, vybrat si některý z originálních designů, přidat fotografii či osobitý vzkaz. Rozesílka fyzických pohledů bude možná jak v Čechách, tak na Slovensku. 

Kofola chce svými kroky nejen podpořit návrat života do gastronomie, ale podpořit lokální turismus a poskytnout lidem nástroj k potěšení svých blízkých. 

Zdroj: Kofola

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.