Koncept Pizza Hut: Vyberte si, co budete jíst na interaktivním stole

7. 3. 2014 | Irena Šovčíková
Objednání pizzy v Pizza Hut by mohlo brzy získat úplně jiný rozměr. Interaktivní stůl umožňuje zákazníkům vytvořit pizzu přesně podle jejich potřeb, nebo si zahrát hru.

Když si s někým v pizzerii vybíráte pizzu napůl, může nastat zásadní problém - nedokážete se shodnout na jedné konkrétní pizze. Jeden nejí olivy, druhý ananas, ale na olivy má chuť. Řešení je víc, ale to nejelegantnější a nejzábavnější rozhodně nabízí Pizza Hut a jejich interaktivní stůl.

Pro ty, kteří nechtějí zdlouhavě vysvětlovat obsluze, že na půlku pizzy chtějí olivy a na druhou třeba právě ananas, si Pizza Hut připravil skvělou technologickou vychytávku. Interaktivní stůl s dotekovým povrchem. Ten umožňuje příchozím zákazníkům nadesignovat svoji pizzu přesně tak, jak chtějí. Pomocí jednoduchých pohybů a obrázků si mohou vybrat velikost, podklad, okraje i konkrétní přísady. Navíc, pokud ke stolu připojí i svůj telefon, mohou skrze něj jednodušše zaplatit. A zatímco se jejich chutná pizza bude připravovat zkrátí si s partnerem čas hraním her jako je Dragon Academy. Zní to jako perfektní řešení? Interaktivní stůl, který vznikl ve spolupráci s Chaotic Moon Studios, je sice zatím jen ve fázi konceptu, možná se ho ale zákazníci brzy skutečně dočkají. Jediným negativem je snad jen představa ulepených prstů a neustále upatlaného stolu.

 

Na druhou stranu, interaktivní stoly už využívá londýnská restaurace Inamo a podobný problém zatím neřeší. Jejich zákazníci si na stole mohou prohlížet menu, vybírat vzhled "ubrusu", nebo si pomocí něj přivolat taxíka. Stejně jako u Pizza Hut si mohou zkrátit dlouhou chvíli hraním her.

Řetězec pizzerií Pizza Hut je ostatně dlouhodobě jedním z průkopníků digitálních a technologických řešení. Už v roce 2009 uvedli na trh jako první prodejce pizzy mobilní aplikaci pro jednoduchou objednávku. A není pochyb, že se jim to vyplatilo. Jen za pár měsíců fungování vygenerovala aplikace 1 milion dolarů na prodejích. V roce 2013 navíc z mobilních zařízení přišlo 30 % digitálních objednávek. Není pochyb, že mít aplikaci pro objednávku, navíc hezky a přehledně zpracovanou, se vyplatí. A nejen pizzeriím.

Zdroj: Adweek, Qsrmagazine, DeZeen

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.