Konec sprosťárnám! Youtube komentáře nyní i s pravou identitou

26. 7. 2012 | BD
Youtube stíží život uživatelům „s nevymáchanou klávesnicí“. Tlačí na používání reálných identit v komentářích.

Youtube stíží život uživatelům „s nevymáchanou klávesnicí“. Tlačí na používání reálných identit v komentářích. Tedy používání reálného jména a příjemní se nestane věcí povinnou. Nicméně YouTube začal upozorňovat uživatele před postováním komentáře i uploadováním videa, že mohou využít i svoji pravou identitu namísto svého nicku na YouTube účtu.  Jméno i fotografii si bere z účtu Google+, což je samotné poněkud omezující v dopadu takové změny (pro účely ověření jsme si vytvořili YouTube kanál nesvázaný s účtem na Google+ a v něm jde komentovat bez jakýchkoliv restrikcí či apelů YouTube na používání reálného jména - poznámka redakce).

 

Youtube nechce fanoušky naštvat a vyštvat. Čím více času stráví psaním a prohlížením komentářů, tím déle budou na webové stránce a tím se zvyšuje i šance na přehrání dalších videí a s tím i reklamy. Pokud člověk zadává komentář, YouTube se zeptá, zdali nechce použít své celé jméno. Pro zamítnutí této možnosti musí projít další vlnou mírného nátlaku. Než použití svého jména odmítne, musí objasnit, proč tak dělá. Mezi nabízenými možnostmi je například „můj (YouTube) kanál reprezentuje značku, podnik nebo organizaci“ či „můj (YouTube) kanál je dobře známý z jiných důvodů“.

 

YT bude lákat dál: „Pomůžeme vám zrevidovat váš dosavadní obsah na YouTube předtím, než se vaše jméno začne zobrazovat.“ „… a pokud změníte názor, můžete znovu přepnout na své uživatelské jméno.“ Revidování obsahu by mělo spočívat v poskytnutí přehledu nejen dosud vložených videí, ale i komentářů. Všechny vaše příspěvky s nevybíravým slovníkem či dnes ve vás stud vyvolávajícími vyznáními toho, že „lovískujete“ tu a tu kapelu, tak mohou zmizet najednou po pár kliknutích.

Systém to je tak sice poměrně propracovaný a neodbytný, ale stále dobrovolný a tím i zranitelný. Kolik lidí podle vás „přizná jméno“?

Zdroje: www.mashable.com
 

Štítky dokumentu: Google YouTube
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.