Konference o digitálním marketingu WebTop100 se letos zaměří nejen na podporu zahraniční expanze

17. 10. 2019 | redakce
Už jste na českém trhu vyrostli a přemýšlíte o vstupu za hranice? Velkou službu vám udělá digitální marketing. Inspirujte se od těch, co už uspěli.

 

Tradiční konference WebTop100 již po osmnácté přináší to nejlepší z digitálního marketingu. Kromě mezinárodního online si vezme na mušku právo v obsahovém a influencer marketingu, datovou analytiku, personalizaci reklam, sociální sítě i tolik diskutovanou podnikovou agilitu.

Zde je malá ochutnávka z programu:

Brašnářství Tlustý je český lovebrand, jehož úspěch výrazně podpořila povedená komunikace na sociálních sítích. Bude i při vstupu na zahraniční trh stačit dosavadní strategie? O prvních zkušenostech bude mluvit ředitel firmy Ivan Petrův.

Expanzi do zahraničí má za sebou i český módní vyhledávač GLAMI. Teď se chystá i za hranice Evropy. Na jaká úskalí zatím narazili a jak nejlépe zvládnout rychlý rozvoj firmy vám prozradí Expansion Manager Ján Kešelák.

Z druhé strany se podíváme na strategii firmy Gatorade, lovebrandu na globálním trhu, při vstupu na český a zahraniční trh. Petr Václavík z 2Fresh vás provede budováním povědomí téměř na zelené louce.

V obchodě na mezinárodní úrovni existují pasti, kterým je třeba se vyhnout. Tím, jak dělat a nedělat mezinárodní SEO, vás provede Thea Zinner z eVisions Advertising.

Na online marketing pro B2B firmy se zaměří Daniel Musil z AITOM Digital. Na třech případových studiích ukáže, jak získat využitelná data a jak pomocí nich dosáhnout většího růstu.

Jak se z facebookového či instagramového postu stane virální fenomén? To vám na konkrétních případech z praxe ukáže Vojtěch Lambert z LCG New Media.

Footshop do toho šlápl na sociální síti TikTok, která má pověst sítě pro děti. Jak na to teniskový e-shop šel? O to se přijde podělit Social Media Teamleader Martin Paukrt.

Svatý grál v podobě ideálního vztahu mezi agenturou a klientem bude hledat Bohumil Pokštefl z Kontentino na case studies z Ameriky i Evropy.

Čtyři agentury si sedly k jednomu stolu a vymyslely koncept Královského studia pro pivovar Krušovice. Na Mistrovství světa v hokeji pak značka ultimátně zaskórovala. O průběhu spolupráce i rozsáhlém projektu bude přednáška Kateřiny Nejedlé z Adexpres a Ondřeje Vataščina z Isobar.

V programu konference se můžete jako každý rok těšit i na nejinspirativnější case-studie projektů přihlášených do soutěže WebTop100.

Kdy: 12. 10. 2019

Kde: Národní dům na Vinohradech

Prohlédněte si kompletní program

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.