Konference Retail in Detail/Fresh Food 2011 středem zájmu obchodníků i výrobců čerstvých potravin

8. 3. 2011 | RaTP
Na specializovanou konferenci Retail in Detail/Fresh Food 2011, pořádanou v Praze dne 23. 3. 2011 agenturou Blue Events ve spolupráci se Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR, se již registrovala stovka účastníků. Akce se díky aktuálnímu tématu a atraktivnímu programu setkává s mimořádným zájmem jak mezi obchodníky, tak i výrobci čerstvých potravin.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Na specializovanou konferenci Retail in Detail/Fresh Food 2011, pořádanou v Praze dne 23. 3. 2011 agenturou Blue Events ve spolupráci se Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR, se již registrovala stovka účastníků. Akce se díky aktuálnímu tématu a atraktivnímu programu setkává s mimořádným zájmem jak mezi obchodníky, tak i výrobci čerstvých potravin.

Na akci se již registrovali například zástupci řetězců Tesco, Interspar, Makro Cash & Carry a řada zástupců českých i slovenských spotřebních družstev a jejich nákupních centrál. Dodavatelskou stranu trhu reprezentují zatím účastníci ze společností Agrofert, Alimpex Food, Boneco, Crocodille, Drůbežářský závod Klatovy, Hamé, Hortim-International, Masna Příbram, Mlékárna Valašské Meziříčí, Olma, Spak Foods, Unimills, Vitaminátor či Zlatá vejce.

Organizátoři zaznamenali zájem desítek dalších potenciálních účastníků, prodlužují proto registraci do 16. 3. 2011. Přihlásit se lze online na této adrese.

Informace o programu konference jsou k dispozici zde.

Štítky dokumentu: Podpora prodeje Reportáže

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: