Kotek opět slyší volání Bauhasu. Značka se snaží etablovat akustický branding

20. 2. 2024 | Petr Michl
Když řekneme: „Já, já, jupí, jupí, jej,“ dost možná si vybavíte konkrétní hobby market. Ten další se snaží zavrtat do hlav podobným způsobem. A opět mu u toho asistuje Vojta Kotek jako hlavní postava (i režisér spotu) a také prodavač v podání Zdeňka Charváta.

Síť hobby marketů BAUHAUS spouští komunikační kampaň, která vítá jaro, neodmyslitelně spojené s prací a relaxem na zahradě, a zároveň představuje nový akustický branding. Doprovází ji claim „Když myslíte na zahradu, slyšíte Bauhaus“, který oba prvky šikovně propojuje. Stejně jako v předchozích spotech uvidí diváci sehranou trojici: Vojtu Kotka, Elišku Jansovou jako hereckou manželku věčného nešiky a oblíbeného Zdeňka Charváta v roli prodavače.       

„Naším cílem bylo vytvořit skutečně silný akustický branding, který bude snadno zapamatovatelný, a který nás odliší od konkurence. Zároveň nám umožní ještě lépe propojit jednotlivé mediatypy. Nakonec jsme dospěli k rozhodnutí, že opětovně využijeme osvědčenou skladbu Our House od britské skupiny Madness. V minulosti jsme ji již používali, velké množství zákazníků si ji vybavuje a spojuje právě s námi,“ přibližuje Jindřich Hovorka, vedoucí marketingu společnosti BAUHAUS, a doplňuje, že k využívání známého hitu nyní společnost vlastní licenci a diváci se na ni tak mohou těšit i v dalších pokračováních kampaně. Od Bauhasu to je inspirace hráčem se silnějším brandem. Hornbach dlouhodobě zakončuje své reklamy jinglem: „Já, já, jupí, jupí, jej.“ Bauhas nyní chce Čechům dát do hlavy jinou „písničku“.  



Nové aranže songu se ujal muzikant Viliam Béreš. Skladba bude používána nejenom v televizních reklamách, ale i jako podkres pro rozhlasové spoty a další formáty. „Naší snahou bylo co nejvíce propojit song s jarním příběhem. V něm se Vojta Kotek věnuje odpočinku nebo jarním pracím na zahradě, která si žádá pravidelnou péči. Tu ale Vojta trošku opomněl. Naštěstí se může spolehnout na svoji manželku, která ví, kde mu pomohou, a proto uslyší podmanivé volání BAUHAUSU v podání Zdeňka Charváta,“ doplňuje dále Hovorka.  

 

Televizní kampaň odstartuje 19. února 30sekundovými spoty na stanicích Prima Group, přičemž diváci uvidí dvě varianty kreativního zpracování.

 

Následně se připojí 10sekundové remindery, sponzorské vzkazy a injektáže na stanicích Nova Group, ČT nebo O2. Obzvláště ty nám přijdou při své krátké stopáži velmi silné. Doprovázet je bude kontinuální radio i online kampaň a kreativní 2D zpracování v printu, OOH a instoru.

 

Za přípravou kreativního návrhu stojí opět trio Ondřej Hübl, Tomáš Vápeník a Viktor Říha, tedy Jinej Gang. Spoty režíroval Vojta Kotek a produkce se ujalo studio Stink Films.

 

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: