Kreativní psaní ve firemní praxi

14. 5. 2012 | PeMi
Copywriting pro texty, které prodávají. Naučte se psát, jak zákazník káže.

Každý ví, že firemní texty by měly být poutavé a oslovovat cílovou skupinu. Dobrý copywriting se pozná podle toho, že plní svůj účel. Tím může být prodej, podpora firemní značky, ale třeba jen dobrá zábava pro čtenáře. Kurz top vision Kreativní psaní ve firemní praxi je aktivním seminářem, ve kterém budete pracovat na vlastních přinesených textech a zároveň budete vymýšlet ve skupinách tvorbu textů pro vaši firemní komunikaci. Koná se již ve čtvrtek 24.5.

Seminář pomůže účastníkům nalézt ten správný „corporate language“ dle firemních hodnot jejich společností. Po výběru nejvhodnějšího stylu a návrhu textů podporujících firemní značku budou identifikovány „Corporate Language Styleguides“, které napomáhají dlouhodobému udržení vymezeného kurzu i v případě využívání většího počtu textařů.

Budou představeny specifika jednotlivých disciplín, jakými jsou interní a externí korespondence, tiskové zprávy, reklamní texty, intranet, firemní webové stránky, newslettery a prospekty či brožury. Úkolem semináře je dodat jeho účastníkům potřebné teoretické informace a zároveň jim i poskytnout prostor prakticky je vyzkoušet. V jeho průběhu tak dojde i na:

  • Zaměření na cílové skupiny
  • Základní náležitosti kvalitního textu
  • Výběr vhodného obsahu – myslete na cílovou skupinu
  • Různé typy vnímání – jaká média jak působí
  • Vytváření funkčních textů
  • Koncentrace na klíčovou výpověď
  • Účastníci budou ve skupinách vytvářet texty a formuluvat zprávy určené různým cílovým skupinám
  • Účastníci budou ve skupinách přepracovávat vlastní přinesené ukázky textů zaměřené na cílové skupiny

Lektorem bude Martin Groman, Senior copywriter, společnosti Boomerang Publishing zaměřující se na vytváření firemních médií. Ten v letech 2004 – 2008 pracoval jako senior copywriter pro mobilního operátora Oskar a následně pro český Vodafone. V Boomerang Publishing se podílí na přípravě časopisů, webových stránek a speciálních projektů, například pro B2C časopis ČILICHILI vydávaný právě Vodafonem. ČILICHILI získává od svého vzniku de facto každoročně některé z předních umístnění v soutěži firemních médií Zlatý středník. Martin Groman se od roku 2011 podílí i na tvorbě časopisu pro firemní klientelu Vodafonu, Bizzone. Tento titul získal ve své kategorii ocenění Zlatý středník za uplynulý rok. Působil v Českém rozhlase, spolupracoval a dodnes spolupracuje s Lidovými novinami, Respektem a dalšími periodiky. Je také editorem několika knižních publikací.

Více informací o kurzu naleznete ZDE.

 

Advertorial

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.