Kuličky z IKEA jinak. Tentokrát mají posloužit hmyzu

9. 5. 2022 | Beáta Vaňková
Kuličky z IKEA nejsou k jídlu. Tedy tyto ne, nábytkářský řetězec ve spolupráci s WWF s nimi chce posílit biodiverzitu na vaší zahradě či na balkoně.

 

Masové kuličky patří k IKEA podobně jako nábytek prodávaný v plochých krabicích. Nyní ale přichází spolu se Světovým fondem ohrožených zvířat s kampaní, která má potenciál obnovit biodiverzitu — minimálně tedy na vaší zahradě.

Kuličky IKEA nejsou tentokrát vyrobeny z masa ani z jejich rostlinné náhražky, ale z hlíny, jílu a semen divokých květin. Nejsou určeny ke konzumaci lidmi, ale k tomu, abyste si je zasadili na zahradě nebo třeba v květináči na balkonu.

Vzejít z nich totiž mají divoce rostoucí rostliny, jako jsou heřmánek a mák, ale i kukuřice. Oproti krátce střiženému trávníku přitom přináší i jiné než vizuální benefity. Mohou poskytnout potravu i prostředí pro život hmyzu, jehož v posledních letech klesající stavy vážně narušují biodiverzitu.

Manažer komunikace IKEA Dánsko, Christian Mourox, uvedl:

„Bylo pro nás důležité vytvořit kampaň, která by zahájila konverzaci o biodiverzitě, ale také umožnila lidem zapojit se do boje za divočejší přírodu. Semínkové koule jsou skvělým způsobem, jak toho dosáhnout, zejména proto, že umožňují zapojit se všem věkovým kategoriím a pochopit jinak velmi složitou problematiku."

Ke snazšímu pochopení přidává IKEA i návod ve svém typickém stylu.

Především ale posiluje pozici značky, která se o udržitelnost zabývá dlouhodobě. V tomto případě s naplňováním tohoto konceptu napomáhá i svým zákazníkům a nabízí jim snadnou cestu, jak pomoci přírodě ve svém bezprostředním okolí.

Zdroje: The Drum, IKEA

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: