LEGO rozdává stavebnice potřebným. V projektu, do kterého se může zapojit každý

13. 11. 2020 | Milada Zemanová
LEGO Group vyzývá rodiny, aby si společně hrály a stavěly předměty s vánoční tématikou. Za každou vánoční dekoraci či postavičku sdílenou s hashtagem #BuildtoGive následně věnuje LEGO stavebnici dítěti, které by si jinak nemohlo hrát.

Společnost LEGO Group i letos představila svou každoroční vánoční iniciativu s názvem #BuildtoGive. V rámci ní vyzývá rodiny, aby trávily čas společně, byly kreativní a svou aktivitou podpořily děti, které se ocitly z různých důvodů v nouzi. Lidé mají v rámci této iniciativy vzít své LEGO kostky a vytvořit z nich vánoční scenérie, figurky či dekorace.

Za každý takto vzniklý počin, který se objeví na sociálních sítích s hashtagem #BuildtoGive, daruje společnost LEGO Group stavebnici LEGO jednomu dítěti. Stavebnice se tak dostanou k dětem v nemocnicích, dětských domovech, ohrožených komunitách a dalších místech, a to po celém světě. Celkově má být rozdáno až 1 milion stavebnic v hodnotě 10 milionů dolarů (tedy přes 200 milionů korun).

Úžasné na celém tomto počinu je, jak snadno se lidé mohou zapojit. Stačí vzít LEGO kostičky, které mají doma, postavit libovolný prvek a mohou zprostředkovaně udělat radost dítěti, které rozveselení skutečně potřebuje. Navíc podle průzkumu LEGO Play Well uvedlo 9 z 10 rodičů, že hraní pomáhá celé rodině relaxovat. Je to tedy i zajímavý způsob, jak se mohou členové rodiny sejít dohromady a společně se podílet na vytváření vánoční atmosféry.

V době tvorby tohoto článku bylo jen na Instagramu publikováno 12 478 příspěvků s hashtagem #BuildtoGive.

 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu

Spread some holiday cheer and help us donate 1,000,000 gifts to children in need this holiday season! #LEGO #BuildtoGive

Příspěvek sdílený LEGO (@lego), Lis 5, 2020 v 4:01 PST

Instagram ovšem není jediný kanál, kam lidé příspěvky publikují. Hojně se vyskytují i na TwitteruFacebooku či Pinterestu. Je skutečně inspirativní vidět, kolik lidí se již do iniciativy zapojilo. Pokud i vy chcete udělat dobrý skutek a současně strávit kvalitní čas se svou rodinou, vytáhněte své LEGO stavebnice a pusťte se do tvorby. A pokud si nevíte rady, co postavit, můžete využít některé z návodů, které LEGO připravilo.

Kathrine Kirk Muff, víceprezidentka společenské zodpovědnosti v LEGO Group, uvedla:

„Vánoce jsou časem dávání dárků a časem jejich přijímání. Pro mnoho dětí ovšem představují těžké období. Jsme proto hrdí, že jsme za poslední 3 roky věnovali více než 1,5 milionu stavebnic v rámci projektu #BuildtoGive. Nemohli jsme toho ale dosáhnout jen svými vlastními silami. Vždy nás inspiruje, jak dokáží být děti kreativní, obzvláště, když mohou podpořit dobrou věc. Jsme nadšení, že i letos můžeme spolupracovat s tolika štědrými rodinami a partnerskými organizacemi, abychom přinesli dárek ještě více dětem.”

Projekt #BuildtoGive je jen jedna ukázka, jakým způsobem LEGO Group podporuje děti v tísni. V rámci LEGO Foundation rozvíjí možnosti, jak zajistit, aby si děti hrály, i když by si to běžně nemohou dovolit. Do roku 2022 LEGO Group například plánuje oslovit 8 milionů dětí napříč jednotlivými státy a představit jim učení hrou.

Níže si můžete prohlédnout některé z výtvorů s hashtagem, které nás zaujaly.

 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu

Per ogni decorazione natalizia condivisa sui social con l hashtag #BuildToGive, LEGO Group donerà un set LEGO affinché un milione di bambini negli ospedali, nelle comunità possano passare un Natale un poco più sereno divertendosi costruendo. Diamo tutti il nostro contributo! Nell'articolo presente sul nostro sito (link in bio) sono presenti tutti i dettagli dell'attività e alcune idee per creare i vostri addobbi natalizi!! Forza ragazzi!! Sotto con le creazioni!! #lego #afol #afolclub #legostagram #brickstagram #brickcentral #bricknetwork #legopic #legofan #legobrick #nerd #legonerd #toys #minifigures #minifig #legominifigures #brick_hub #toyphotography #legominifigs #legominifig #piemontebrickslug #lug #natale #natale2020 #buildlego

Příspěvek sdílený Piemonte Bricks LUG (@piemonte_bricks_lug), Lis 10, 2020 v 2:02 PST

Zdroje: LEGO

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.