LEGO vytvořilo první reklamu podporující mladé dívky

9. 12. 2014 | Irena Šovčíková
LEGO vytvořilo svou první reklamu, v níž jsou hrdinkami slečny a jejich sny.

Stavebnice LEGO asi není hračka primárně zaměřená na dívky. I tak se jim v poslední době daří oslovovat svými aktivitami i něžnější pohlaví. Jejich aktuální spot je perfektní ukázkou jak i primárně chlapecká hračka může podporovat děvčata v jejich rozvoji.

Minutový spot s názvem Inspire imagination and keep building ukazuje, jak si malé děvče hraje se stavebnicí. Například si postaví lehátko, aby mohla vyšetřit svého plyšového medvídka, nebo si vytvoří labyrint pro křečka či kulisy pro malé divadelní představení. Zkrátka cokoliv, co ji napadne. Ostatně podle LEGO výzkumu si chlapci spíše staví věci podle předlohy, ale holčičky bývají se svými výrobky o něco kreativnější.

Zatímco sledujeme záběry z dětského světa, kde je všechno možné, hlas malé slečny vysvětluje pravděpodobně své matce, že nechce, aby jí vždy se vším pomáhala, protože chce na své omyly a chyby přijít sama. Naučila jsi mne přemýšlet. A snít. Mám v plánu udělat něco, na co budeš pyšná," říká.

Příjemná podkresová hudba, hezky zpracované záběry i jednoduchý motiv, ukazující slečny jako hrdinky, které dokážou cokoliv, co chtějí. To vše dělá z tohoto spotu skvělou reklamu. Důležité navíc je, že kromě poselství i reálně ukazuje produkty Lego. Navíc způsobem, který je zobrazuje jako hračku pro inteligentní děti, která pomáhá plnit sny.

Lego ale už v létě zaujalo jasné stanovisko, když se nechalo přesvědčit dívkou, aby vytvořili speciální stavebnici s vědkyní. Malé slečně totiž vadilo, že většina stavebnic pro holky sice má holčičí postavičky, ale jejich hlavním úkolem je obvykle válet se na pláži.  Přečtěte si o tom v článku I holky chtějí své vzory. Sedmiletá dívka přesvědčila značku LEGO, aby dělala i LEGO vědkyně. Navíc hračkářská firma nedávno předělala svou legendární printovou reklamu z roku 1978. Místo chlapce a jeho auta z kostek na ní však je dívka a její výtvor. Více najdete v článku Lego staví svůj úspěch na kvalitě a přístupu.

Zdroj: Adweek

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.