Letní kampaň McDonald's hledá zlaté oblouky u památek

6. 9. 2021 | Petr Michl
Zlaté oblouky „od Mekáče“ najdete i při prohlídce památek. Chce to jen dobrou představivost a velký hlad. Obojí pravděpodobně tvůrci této kampaně měli.

Ať už pojedete do jakékoliv země, je velmi vysoká šance, že narazíte na pobočku McDonald's. Největší fast-foodové síti světa tak vůbec nevadí, když lidé odjíždějí od své běžné rutiny na dovolenou. Kampaň od rakouské DDB Vienna pro tamní pobočku McDonald's proto lidem upřímně přeje: „Užijte si dovolenou.“

 

A svůj branding přitom přidává poměrně nenápadně. Jako ilustrační fotografie k reklamním printům využívá snímky památek se „zlatými oblouky“. Snadno rozpoznatelný prvek značky je ovšem z kamene nebo cihel starých minimálně stovky let.  

Kreativní ředitel DDB Vienna, Andreas Spielvogel, uvedl pro Adweek:

„Naše nápady musí lidmi hýbata musí být založeny na silných poznatcích od těch samých lidí. V tomto případě touha po rozmanitosti a svátcích a zároveň radost z jedinečné a nečekané připomínky McDonald's.“

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: