LG spouští svou dosud nejnákladnější kampaň

22. 4. 2010 | LIL
Jihokorejská společnost LG, přední výrobce zobrazovací a ostatní domácí elektroniky přichází s novou kampaní. Ta ho přijde v přepočtu na naše poměry těžko uvěřitelných 230 milionů korun a má posloužit k dokonalému přepozicování značky na trhu ve Velké Británii. Kampaň se také zaměřuje na udržení náskoku ve 3D zobrazovacích technologiích - v současnosti má LG dominantní 25% market share, který má kampaň pojistit.

Jeden z nových spotů LG, zdroj: LG.com

Jihokorejská společnost LG, přední výrobce zobrazovací a ostatní domácí elektroniky přichází s novou kampaní. Ta ho přijde v přepočtu na naše poměry těžko uvěřitelných 230 milionů korun a má posloužit k dokonalému přepozicování značky na trhu ve Velké Británii. Kampaň se také zaměřuje na udržení náskoku ve 3D zobrazovacích technologiích - v současnosti má LG dominantní 25% market share, který má kampaň pojistit.
LG se má v Británii nově uvést jako značka s vysokou zákaznickou přívětivostí, která ji odlišuje od konkurentů - Sony, Panasonicu a Samsungu. Všechny tyto značky mají totiž zájem o uchvácení co největšího podílu na trhu se 3D zobrazovací technikou, který se v letošním roce exponencionálně rozroste. Pojetí kampaně vytvořil Young & Rubicam a Mindshare. Claim "A whole new way to see your world" bude uvádět především nové 3D ready televizory s LED technologií, pro promo budou využita témata zvířat a džungle. Zelená má totiž uklidňovat a podpořit záměr kampaně - tedy vyvolat přívětivé a přátelské prostředí.
Paul Meadows, top brand manager LG kampaň popsal jako: "Příběh o humanizování elektroniky, který nás uvede jako přívětivou a atraktivní značku. Je to velký krok kupředu a změna oproti našemu původnímu pojetí, které se zaměřovalo především na budování brand awareness."

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.