LinkedIn dává firemním stránkám nové zbraně

12. 4. 2012 | PeMi
Síť profesionálů, LinkedIn, dovoluje firemním stránkám lépe zaměřit jejich cílovou skupinu.

Asi před měsícem uvedl LinkedIn tlačítko „Follow“, které umožňuje uživatelům lépe sledovat aktivitu na oblíbených firemních stránkách. Těm nyní přibyly nové nástroje: „follower statistics“ a „targeted updates“.

Názvy vystihují bez okras jejich funkčnost. První z uvedených nástrojů umožňuje firemním stránkám lépe sledovat engagement followerů, vývoj v čase i demografické údaje uživatelů. „Targeted updates“ pro změnu dovolují cílit na specifickou skupinu followerů dle poměrně podrobných kritérií jako odvětví, pracovní pozice či funkce, seniorita, velikost společnosti či místo výkonu práce. Obrázek níže ilustruje výběr publika dle odvětví. Tento nástroj tedy umožní například velkým korporacím zveřejňovat pracovní nabídky tomu správnému publiku bez toho, aby obtěžovaly ty, jimž nejsou určené.

 

Oba nástroje zatím fungují jen pro omezený zkušební vzorek stránek, k dispozici všem budou postupně během příštích měsíců. LinkedIn s oznámením změn zároveň vypustil i statistiky podporující koncept followerů firemních stránek:

  • 70 % uživatelů LinkedIn již sleduje (s pomocí funkce Follow), nebo by bylo ochotnu sledovat firemní stránku;
  • Téměř polovina (47 %) uživatelů souhlasí, že je LinkedIn více vhodné prostředí pro sledování firemních zpráv a novinek;
  • 63 % uživatelů předpokládá, že budou společnosti na LinkedIn zastoupeny;
  • Followeři jsou aktivnější než ostatní uživatelé LinkedIn, v průměru mají dvakrát více kontaktů a jsou v dvojnásobném počtu skupin;
  • 49 % uživatelů uvedlo, že si spíše koupí produkt od společnosti, která komunikuje se svými followery.

 Zdroj: www.marketingland.com

Štítky dokumentu: LinkedIn Twitter YouTube
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.