LinkedIn nově umožňuje firmám sdílet statusy

10. 10. 2011 | CaB
Sociální síť LinkedIn představila ve čtvrtek novou funkci. Společnostem umožňuje psát statusy na svých firemních stránkách. Snadněji tak budou moci komunikovat s potencionálními zaměstnanci.

Sociální síť profesionálů LinkedIn představila minulý týden novou funkci. Nyní umožňuje společnostem psát statusy na svých firemních stránkách, podobně jako na Facebooku. Své statusy budou sdílet ostatními uživateli sítě, kteří sledují danou firmu.


Délka statusu je omezená 500 znaky. Statusy budou podporovat multimediální odkazy. Uživatelé na ně mohou samozřejmě dále reagovat. Můžou přidat komentář nebo jej budou moci také sdílet.


Firemní stránky na LinkedIn využívá už více než 2 miliony společností. „Je to skvělý způsob, jak budovat vztahy s klienty nebo potencionálními zaměstnanci,“ říká ředitel produktového managementu na LinkedIn.

 

Zdroj: www.mashable.com
 

Štítky dokumentu: Facebook LinkedIn YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: