LinkedIn pracuje na anketách, nové prezentaci hashtagů i úpravě fotografií

23. 4. 2020 | Milada Zemanová
LinkedIn připravuje řadu nových funkcí, které mají zjednodušit správu stránek a zvýšit jeho zajímavost pro uživatele. Měli bychom se dočkat tvorby anket, zajímavějšího sledování hashtagů i více úprav fotografií.

Marketéři by na LinkedInu již brzy mohli mít nové možnosti, jak interagovat se svými fanoušky. Jane Manchun Wong v rámci back-end části LinkedIn objevila hned několik funkcí, na kterých tato platforma pracuje.

Jednou z nich je tvorba anket. Ankety by měly být k dispozici klasicky při tvorbě příspěvků. Uživatelé budou moci napsat konkrétní otázku a přidat až 4 možné odpovědi, pro které budou lidé hlasovat.

Zdroj: Twitter Jane Manchun Wong

Při tvorbě ankety budete moci zvolit dobu, po kterou bude aktivní, a uveřejníte ji jako klasický příspěvek. Ankety by měly být k dispozici jak na počítači, tak na mobilních telefonech, a bude možné je vytvářet i ve Skupinách.

Ankety byly dostupné již dříve v rámci Skupin, nicméně v roce 2014 je LinkedIn zrušil. Nyní by se tedy měly navrátit a mohou být zajímavým zdrojem dat pro správce Stránek i Skupin.

Prozatím LinkedIn nevydal oficiální vyjádření, kdy a případně komu budou ankety k dispozici.

Nová prezentace hashtagů

Další z připravovaných novinek je věnována hashtagům.Konkrétně jejich prezentaci. Tato nová varianta by k vybranému hashtagu měla zobrazovat delší související konverzaci. Zmíněná forma prezentace by měla být k dispozici v rámci desktopu.

Štítky dokumentu: LinkedIn
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.