LinkedIn představuje nové nástroje pro firemní i osobní profily

7. 9. 2020 | Milada Zemanová
Přehledné informace o firmě, Události na jednom místě i detailní informace o fanoušcích. Těmito a dalšími nástroji chce LinkedIn umožnit správcům firemních profilů budovat lepší vztahy se zaměstnanci i followery a posilovat svou značku.

Nové nástroje od LinkedIn jistě ocení správci firemních profilů. Díky nim budou moci propojit jednotlivé zaměstnance, více informovat o nadcházejících událostech a získají detailnější přehled o fanoušcích, kteří danou stránku sledují.

Větší zapojení zaměstnanců

Jednou z představených novinek je záložka Moje firma (My company). Díky ní mohou administrátoři budovat komunitu mezi zaměstnanci a pomoci jim, aby se vzájemně ještě více propojili a navázali užší vztahy.

Jedná se skutečně o funkci určenou jen a pouze pro zaměstnance dané firmy. Zájemci se k ní budou moci dostat právě přes firemní profil. Jedná se o ideální místo, kam publikovat zajímavé informace o firmě jakými jsou například výročí, povýšení apod.

Alex Valaitis, který v LinkedIn zastupuje pozici Product lead for Employee Experience & Elevate, k nové funkci uvedl:

„Vaši zaměstnanci nejsou pouhou pracovní silou. Jsou srdcem a duší vaší podnikatelské komunity a nejsilnější ambasadoři vaší firmy. Uvědomili jsme si, že dokážeme pomoci organizacím, aby lépe zapojily své zaměstnance a současně budovaly silné komunity v důvěryhodném prostředí.”

LinkedIn uvedl, že se možnosti funkce Moje firma budou nadále rozšiřovat. V budoucnu by tak mělo být možné vysílat obsah zaměstnancům a pobízet je k jeho organickému šíření. A dále měřit dopady, jež zmíněná funkce u zaměstnanců zanechává.

Události na jednom místě

Další novinkou je záložka Události (Events) . Ta umožní administrátorům prezentovat veškeré nadcházející akce na jednom místě a nalákat na ně cílové publikum.

Alex Valaitis doplnil:

„Stále více událostí se přesouvá do online prostředí a firmy si začínají uvědomovat, že virtuální události nabízí vysoký potenciál. Umožňují komunitám zůstat v kontaktu, protože všichni pracujeme na dálku. Nicméně objevování těchto virtuálních konferencí, přednášek a webinářů a jejich sledování může být obtížné. Dokonce i mezi uživateli LinkedInu, kteří je aktivně vyhledávají."

Záložka Události tak bude obsahovat informace nejen o budoucích akcích, ale také o těch již proběhlých. Zájemci si tak snadno najdou požadované informace a rozhodnou se, zda se akce zúčastní.

Kdo jsou fanoušci Stránky

Další z představených novinek slouží ke zjištění bližších informací o fanoušcích dané Stránky. Ti mohou být seřazeni podle pozice, kterou zastávají, firmy, v níž pracují, případně podle lokality či oboru. Doposud administrátoři měli k dispozici pouze počet fanoušků a jejich přibližné demografické údaje. Tento nový nástroj tak přináší větší pochopení fanoušků a současně může poskytnout užitečné informace pro další růst jejich počtu.

Jednotlivé nástroje budou v těchto dnech k dispozici všem administrátorům Stránek po celém světě.

Stories a možnosti odkazů

O skutečnosti, že LinkedIn testuje možnosti Stories, jsme vás informovali v březnu letošního roku. Postupně byla tato forma pomíjivého obsahu představena v Brazílii, Francii, Nizozemsku a následně ve Spojených arabských emirátech. V poslední zmíněné zemi byly LinkedIn Stories představeny v červnu a od té doby se seznam zemí, které mají uvedenou funkci k dispozici, nerozšířil.

Aktuálně není zřejmé, proč došlo k tomuto pozastavení. Je ovšem možné, že LinkedIn pracuje na vylepšení svých Stories. Jak na svém Twitteru informoval Alessandro Paluzzi, zmíněná sociální síť testuje přidávání URL odkazů do Stories.

Přidávání odkazů je bezpochyby užitečná funkce, protože může vést uživatele na požadovaný web. A obzvláště pro firmy tak může být důležitým zdrojem návštěvnosti. V této chvíli ovšem není jasné, jestli možnost přidávání URL bude skutečně součástí LinkedIn Stories. A vzhledem k pozastavení šíření této funkce do dalších zemí v současnosti není vůbec zřejmé, jaké plány s touto funkcí LinkedIn má.

Zdroje: Wersm, LinkedIn, Social Media Today

Štítky dokumentu: LinkedIn

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: