LinkedIn přidává reklamní formát direct sponsored content. Umožní lepší testování i cílení obsahu

28. 7. 2014 | Petr Michl

LinkedIn přidal další reklamní formát, direct sponsored content. Ten dává značkám možnost personalizovat svůj obsah v newsfeedu a testovat ho bez toho, aby se musel objevit na zdi jejich LinkedIn stránky.

Nejužitečnější na tomto formátu je možnost přizpůsobovat obsah různému publiku a testovat jeho různé varianty. To umožňuje vyzkoušet funkčnost sdělení na menším vzorku. V prostředí LinkedIn, kde má často smysl oslovovat i jen desítky či jednotky lidí, má ovšem zásadní význam pokročilejší forma cílení.

V blogovém příspěvku LinkedIn uvedl ředitel vývoje marketingových řešení, Ashvin Kannan: Direct sponsored content umožňuje firmám vytvořit relevantnější obsah skrze zasílání personalizovaných zpráv specifickému publiku... Dává možnost opakovaně testovat různé varianty obsahu v reálném čase, dokud nebude v té správné podobě. To umožní lepší výkon při snaze spojit se s lidmi, zlepšit vzájemné vtahy a budovat kvalitní obchodní příležitosti."

K novému formátu se lze dostat skrze správce kampaní a LinkedIn Sponsored Updates.

Zdroj: Blog LinkedIn

Štítky dokumentu: LinkedIn
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.