Mafra se končí se čtrnáctidenníkem 14 dní

21. 9. 2009 | RaTP
Jeho poslední číslo vyjde 29. září. Důvodem je nízká rentabilita projektu. Magazín odstartoval v roce 2006 a byl v rámci neadresného mailingu distribuován do poštovních stránek v Jihočeském, Ústeckém, Plzeňském, Karlovarském a Libereckém kraji.

14 dní

Jeho poslední číslo vyjde 29. září. Důvodem je nízká rentabilita projektu.
Magazín odstartoval v roce 2006 a byl v rámci neadresného mailingu distribuován do poštovních stránek v Jihočeském, Ústeckém, Plzeňském, Karlovarském a Libereckém kraji. Od původního záměru však nebyl inzertní výkon dostatečně veliký, aby byl schopen pokrýt veškeré výrobní náklady.
Spekuluje se také o možné neschopnosti konkurovat obdobně zaměřenému titulu Naše adresa, který v některých krajích vydává PPF Media.
Mafra předpokládá, že po skončení vydávání 14 dní přesune regionální redakční aktivity zejména na portál iDnes a do regionálních mutací deníků.

Štítky dokumentu: Reklama online

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: