Marketing Journal v novém

31. 5. 2010 | Tým M-journal.cz
Den se dnem se sešel a my našim uživatelům představujeme další zásadní redesign našeho portálu. Bylo to právě před rokem, kdy jsme se spouštěli design současný a stačilo dvanáct měsíců a bouřlivý rozvoj sociálních sítí, aby přestal být vyhovující. A protože si dobře uvědomujeme, že bez sociálních sítí bychom mohli být za dalších dvanáct měsíců z kola venku, rádi jsme jim současnou podobu portálu přizpůsobili.

Ilustrační obrázek, zdroj: archiv

Den se dnem se sešel a my našim uživatelům představujeme další zásadní redesign našeho portálu. Bylo to právě před rokem, kdy jsme se spouštěli design současný a stačilo dvanáct měsíců a bouřlivý rozvoj sociálních sítí, aby přestal být vyhovující. A protože si dobře uvědomujeme, že bez sociálních sítí bychom mohli být za dalších dvanáct měsíců z kola venku, rádi jsme jim současnou podobu portálu přizpůsobili.

Změny, kterými portál prošel, jsou tak spíše evolučním krokem jeho vývoje. Přináší zásadní ulehčení práce se sociálními sítěmi a lepší konektivitu jak s Facebookem, tak Twitterem. Díky ní budou mít naši uživatelé šanci sdílet obsah jediným stiskem tlačítka. Kromě toho jsme se rozhodli také omladit vzhled Marketing Journalu, který teď, podle našeho názoru, působí pěkně moderně - přesně jako marketingová témata, kterým se budeme věnovat.

Změnou prošla také naše Facebooková stránka. Té se ujal vítěz loňské soutěže Manažerská výzva. Díky němu se z ní stalo místo, kde můžete načerpat každodenní inspiraci prostřednictvím ochutnávek těch nejlepších marketingových kampaní a ukázek kreativní reklamy. Staňte se našimi fanoušky a získávejte denní porci zajímavého a vtipného obsahu!

A protože si uvědomujeme, že se žádná změna neobejde bez drobných potíží, prosíme vás o trpělivost, kdyby vše nefungovalo jak má. Samozřejmě budeme rádi, když se s námi podělíte o své názory na tuto velkou změnu, případně nás upozorníte na chyby, které objevíte. Využít můžete buď náš redakční email nebo diskuzi pod tímto článkem.

Tak ať se vám nový Marketing Journal líbí!

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.