Marketing Pivovarů Staropramen povede Dimo Dimov

29. 11. 2011 | VOt
Pivovary Staropramen mají nového marketingové ředitele. Dimo Dimov vystřídá ve funkci Petra Skopalíka.

Společnost Pivovary Staropramen má nového marketingové ředitele. Stal se jím Dimo Dimov, který ve funci vystřídá Petra Skopalíka. Bude tak přímým podřízeným generálního ředitele Zbyňka Kováře.

Dimov dříve pracoval jako marketingový ředitel bulharské pivovarské firmy Kamenitza AD. Zde působil od srpna roku 2010. Kamenitza AD patří do skupiny StaBev, stejně jako česká společnost Pivovary Staropramen. Ve skupině jsou i další evropské pivovary, například z Chorvatska, Maďarska, Černé Hory, Srbska nebo Rumunska. Jejím vlastníkem je firma CVC Capital Partners.

Společnost také nedávno oznámila vítěze tendru na kreativitu značky Staropramen. Po dvou letech se opět vrátila k reklamní agentuře Young & Rubicam. Firma s ní spolupracovala už v letech 2006 až 2009.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: