Marketingový Institut pořádá další setkání, tentokrát o marketingových mýtech

30. 11. 2011 | BVo
Marketingový Institut zve ve středu 7. prosince všechny, kteří se zajímají o moderní marketingové tenchlogie a trendy na přednášku Digitální mýty a nafouklé bubliny v marketingu.

Marketingový Institut pořádá ve středu 7. prosince v prostorách Malostranské besedy v Praze přednášku Digitální mýty a nafouklé bubliny v marketingu. Zaměří se na vyprávění o moderních marketingových mýtech.

Akce je tentokrát nově spojena i s krátkým školením Jaké jsou nejčastěji používané moderní technologie v marketingu. Účastníci kurzu se dozví něco o hlavních pojmech, výhodách a nevýhodách nebo využití moderních technologií. Poté bude následovat panelová diskuze z řadou odborníků z oblasti médií a marketingu.

Někteří marketéři se často s velkým očekáváním upínají k různým digitálním nástrojům a kanálům, o kterých se tvrdí, že jsou trendy. Jak to ale vlastně je a co funguje? Jsou vůbec lidé schopni přijmout všechny novinky? A jsou všechny trendy opravdu nové? Otázky na odpovědi a ještě mnohem více se dozvíte už příští středu od 16:30 hodin.

Registrovat se můžete na stránkách Marketingového Institutu.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.