Martinus.cz přichází s novou Knižní odyseou

7. 3. 2019 | redakce
Proč dělat soutěže lehké, když to mají čtenáři rádi složité? Druhé vydání Knižní Odysey bude obtížnější, ale přesto má ambici přinést online knihkupectví více než loňských 700 tisíc návštěv webu od 80 tisíc soutěžících.


Internetové knihkupectví Martinus.cz opět láká do knižního světa. Na podporu „Března – měsíce čtenářů“ spouští již podruhé svou Knižní odyseu. Tentokrát přichází se složitějším konceptem a cílem překonat loňských 80 000 soutěžících.

Soutěžící se s více než třemi miliony pokusů snažili uhádnout zašifrované knihy ve videích. Během března, doby konání soutěže, navíc vygenerovali e-shopu přes 700 000 návštěv a na webových stránkách strávili v průměru 8 minut.

Letošní Knižní odysea vychází z loňského pojetí, v němž soutěžící hádali zašifrované knihy ve videích s pantomimou, slovním popisem a kreslením. Zpětná vazba od hráčů však letošní ročník koncepčně posunula směrem k náročnějším úlohám.

Při kampaních a soutěžích se většinou značky snaží připravovat aktivity pro lidi tak, aby nebyly příliš komplikované a bylo jednoduché se do nich zapojit. Nám ale na cílovku čtenářů knih funguje opačný přístup, jelikož zjišťujeme, že je baví přemýšlet a řešit i těžší úkoly, kterým je třeba věnovat čas,“ vysvětluje Zuzana Kadecká. Na přání zákazníků se tak v Knižní odysee 2 objeví komplikovanější logické úlohy s využitím Google Street View, gifů, emojis apod. Dojde třeba ale i na klasické křížovky.  

Vedle toho, že se hráči pravidelně každý den vrací na web a řeší zde úlohy, zároveň budují i svoji vlastní komunitu na Facebooku. „Ve facebookové skupině je v současné chvíli více než 10 000 lidí, kteří si navzájem radí a diskutují o knihách a literatuře, což je v podstatě splnění jednoho z cílů projektu,“ dodává Zuzana Kadecká z Martinus.cz.

Zapojit do soutěže se lze v průběhu celého března. Hlavní výherce bude vylosován ze všech soutěžících bez ohledu na to, kolik splnil úloh a jeho letošní maximální možná výhra může činit 186 knih.

Štítky dokumentu: Budování značky Podpora prodeje
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.