Mashies: Nejlepší digitální agentury dle Mashable

30. 9. 2013 | Bednářová Daniela

Vytvořit v dnešní době unikátní, kreativní a především úspěšnou kampaň není nic snadného. Agentury, které chtějí být na špici, musí držet krok s nejnovějšími trendy.Mezi dobré příklady světových agentur patří trojice nominovaná i na ceny serveru Mashable: Mashies za nejlepší digitální agenturu.  

360i

Agentura se zaměřením na vzdělávání a výzkum. Na svém kontě má už pěknou řádku cen. Mezi její klienty patří i firmy zvučných jmen, jako je Coca-Cola, Verizon a HBO. Jedním z nejlépe zapamatovatelných počinů agentury je práce pro sušenkovou značku Oreo  a zejména reakce na Twitteru na výpadek proudu během Super Bowlu.


V jiné kampani Million Views for Million Meals se společnost Toyta díky 360i zapojila do pomoci obětem hurikánu Sandy velmi přínosným způsobem. Nejen, že pomohla dobrovolníkům zefektivnit proces dodávání jídla potřebným, ale navíc za každého diváka, které video o tom, jak celý proces probíhal, získalo, darovala Toyota jedno jídlo lidem postiženým hurikánem.

 

Ignition Interactive

Tato agentura pracuje hlavně s technologií a příběhem. Pomáhala v propagaci i řadě filmů a oblíbených seriálů z posledních let. Je podepsaná například pod blockbustery Hunger Games, Promoetheus a X-Men.

K filmu Prometheus vytvořila agentura unikátní webové stránky a rozjela několikaměsíční kampaň, ve které přivedla k životu organizaci Weyland industries. Ta ve filmu stála v pozadí celého příběhu. Součástí projektu byl speciální video i foto obsah a detailní informace o světě, ve kterém se film odehrával.  To vše probíhalo prostřednictvím vyprávění v tradičních i sociálních médiích.

 

MRY

Agentura, která se původně jmenovala Mr. Young, prošla rebrandingem v roce 2011 a stala se jedním z nejvlivnějších subjektů na poli reklamy na sociálních médiích.  Její kampaně jsou kreativní, založené na datech, analytice, komunikaci a vztazích.

Mezi její nejznámější kampaně patří ta pro Coca-Colu k londýnské olympiádě Move to the Beat of London. Ve spolupráci s britským hudebníkem Markem Ronsonem, který ze zvuků sportujících atletů vytvořil hymnu londýnské olympiády, probíhala jedna část kampaně. Druhá se zaměřila na mladé lidi a přetvářela jejich aktivitu na sociálních sítích do hudby, kterou spojila s tou od Marka Ronsona. A výsledek? Unikátní skladbu si vytvořilo přes 3,5 milionu lidí.

Zdroj: www.mashable.com

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: