Maximální počet fotek a videí v Carousel Ads se zdvojnásobil

23. 8. 2016 | Petr Michl
Facebookové Carousel Ads mohly být dosud doplněny 3 až 5 fotografiemi či videi. Nyní to však vypadá, že se jejich maximální počet zdvojnásobil.

Facebookové Carousel Ads mohly být dosud doplněny 3 až 5 fotografiemi či videi. Nyní to však vypadá, že se jejich maximální počet zdvojnásobil.

Už minulý týden zpozorovali někteří fanoušcí Carousel reklamu na whiskey Hennessy, která čítala 6 fotografií.

Později jeden ze zdrojů portálu Social Times uvedl, že maximální počet slidů by se u Carousel Ads měl zvýšit na 10. Oficiálně tato změna ještě není potvrzena Facebookem. Takže je pravděpodobné, že vám tato možnost nemusí být v tuto chvíli otevřena.


 Ukázka využití Carousel Ads pro zobrazení nabídky společnosti dovážející jídlo. Zdroj: Facebook for Business

Navýšení počtu dostupných prvků ve slideshow je jistě dobrá zpráva. Zejména pak pro ty, co nechtějí v tomto reklamním formátu představovat jeden produkt, ale třeba celou módní kolekci. Na druhé straně si je třeba přiznat, že celý tento reklamní kolotoč má většinou vést k prokliku na web inzerenta. Jednotlivé fotografie ve slideshow by měly ideálně vyprávět příběh, který v posledním kroku donutí uživatele prokliknout se vyloženě vědomě pryč z prostředí Facebooku. Asi není potřeba zdůrazňovat, že s 10 fotografiemi či videi může být tento úkol často obtížnější než při jejich nižším počtu.

Zdroje: Facebook for Business, Social Times

Štítky dokumentu: Facebook Reklamy na Facebooku

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: